sobota, 25 marca 2017

"Porażka to tylko siniak, nie tatuaż"

~ John Sinclair

Często rezygnujemy z jakiejś rzeczy, tylko dlatego, że boimy się porażki. To dotyczy każdej dziedziny. Nie zaczniesz się zdrowo odżywiać, bo wydaje Ci się,  że i tak nic z tego nie wyjdzie. Nie założysz do szkoły wyróżniających się ciuchów, bo masz wrażenie, że wszyscy będą się na Ciebie dziwnie patrzeć. Nie spróbujesz - bo nie widzisz sensu żeby próbować, skoro już tyle rzeczy nie wyszło. Nie chcesz. by kolejna porażka jeszcze bardziej Cię przybiła.

Ale porażka to nie tatuaż. To siniak. Siniak, fakt, jest widoczny, nawet trochę boli. Ale po jakimś czasie znika. A potem zapominamy, że w ogóle go mieliśmy.  

Dlatego nie bój się próbować. Ryzykuj, poznawaj, przekraczaj swoje bariery. Na błędach też się uczymy i często są to najcenniejsze nauczki. Nie raz nie wyjdzie, będą się dziwnie patrzeć, a ty odczujesz ból, smutek, złość, wstyd... Ale to wszystko minie, zniknie jak siniaki. A z Tobą zostanie świadomość i duma, że się nie poddałeś, że próbowałeś. Im więcej prób, tym bliższa droga do celu. To tak jak z moją akrobatyką na rurce (a z nią siniaki bardzo mi się kojarzą). Zanim zrobię jakąś pozę, załatwię sobie kilka porządnych siniaków. Ale w końcu mi się uda, nauczę się czegoś nowego. Siniaki i tak znikną, ale ja je lubię - bo są dla mnie dowodem, że się staram. Może czas zacząć traktować tak swoje siniaki-porażki? ;)
koszula - Zaful (dziękuję za każdego klika♥)

32 komentarze:

  1. Kiedyś bałam się próbować i później tego żałowałam. Teraz jest inaczej i jestem szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta koszula!

    www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo często łapałam się na tym, że niepotrzebnie rozpamiętywałam o tym co mi się nie udało. Z biegiem uwiadomiłam sobie, że jest to zbędne. Należy żyć, a nie przejmować się porażkami.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj warto traktować porażkę jak zwykłego siniaka :) Chwilę poboli i zniknie.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre porównania użyłaś :)
    Jak najbarrdziej to prawda!


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre porównanie porażek do siniaków! Chyba czas, żebym ja też traktowała tak swoje porażki...

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz w 100% rację, na błędach uczymy się najwięcej!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny tytuł posta :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z tobą siniaki to nie tatuaż i po jakimś czasie zniknie ale czynny już nie koniecznie <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się, siniaki znikają, więc o porażkach też nie będziemy wiecznie pamiętać, dlatego nie bójmy próbować
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne porównanie. Ja bardzo się wstydzę swoich porażek powinnam to zmienić. Śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Racja, każdemu może się coś nie udać ale to nie znaczy, że nie warto próbować :)
    Śliczna koszula :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia!

    http://ediclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne porównanie porażki do siniaka!
    Ja też często rezygnuję z czegoś ze względu na strach przed porażką, ale myślę, że znacznie ciężej mi się podnieść po jakiejś nieudanej próbie, niż podjąć się wyzwaniu.
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie zaszkodzi spróbować, lepiej ponieść porażkę niż później żałować, że się nie spróbowało, super wyglądasz!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. tytuł post świetny! Zawsze trzeba próbować :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo motywujący post! Niektórzy nie próbują, ponieważ boją się, że po upadku się nie podniosą. A to właśnie tylko ten, który stoi w miejscu nie popełnia błędów.
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  18. Uważam, że to kwestia wiary w siebie i silnej woli.
    Jednakże masz rację, zawsze zakładamy najgorsze,

    Zapraszam :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem ciężko się przełamać, a niektóre porażki na długo potrafią zostawić po sobie ślad, ale chyba lepiej jest się przekonać czy się uda czy też nie niż nie próbować wcale. Fajne porównanie porażek do siniaków i tatuaży :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia - Jak zawsze <3


    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  21. ryzyko to coś, czego nie każdy się podejmuje

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uważam tak samo jak Ty :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Motywujący, a zarazem inspirujący tytuł. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta koszula skradła moje serce!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  25. na błędach się uczymy, aż w końcu przekroczymy do zwyciestwa!
    pozdrowionka, poklikane :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mądre słowa. Często boimy się stawiać kolejne kroki do przodu, 'bo co powiedzą inni?'. Niestety, ale bardzo często jest złamać tą barierę. :\
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak mądrze napisane, daje do myślenia :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. You look gorgeous in this outfit...

    P.S would you like to follow each others blog via GFC & Google+ please let me know
    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń