sobota, 22 kwietnia 2017

Czasem warto coś zaplanować


Pogoda za oknem raczej nam tego nie przypomina, ale... za niecały tydzień zaczynamy majówkę! W tym roku cieszę się aż dziesięcioma dniami wolnego - brzmi pięknie prawda? Do tego wyliczyłam, że ze wszystkimi przerwami i wycieczką szkolną do wakacji pozostało mi 31 dni spędzonych w szkole. Już zaczynam czuć wakacyjny klimat, haha! Jednak żeby nie wybiegać na razie za daleko w przyszłość, powróćmy do tematu majówki...


Lubię planować, bo lubię być zorganizowana. Wtedy więcej rzeczy udaje mi się zrobić jednego dnia i czuję się bardziej produktywna i szczęśliwsza. Dlaczego szczęśliwsza? Bo znajduję w swojej codzienności kawałek dla wszystkiego co ważne dla mojego serca, a kiedy robię coś co kocham, z ludźmi, których kocham - trudno się nie uśmiechać! Fajnie czuć, że korzystam z życia, że nie marnuję go. Może być ono naprawdę piękne i pełne przygód - o ile sami się o to postaramy. Wiem, że dużo osób lubi spontaniczność - i ja też! Ale chodzi o to, że nie planując zupełnie niczego, często łapiemy się na tym, że wolne dni przelatują nam między palcami - drogą z łóżka do lodówki i z powrotem, z telefonem w ręku, a wszystkie obowiązki, które mieliśmy spokojnie rozłożyć na kilka dni, nagle zostają nam na ostatni wieczór... Dlatego mam dla Ciebie propozycję. Znajdź 15 minut (wiem, że znajdziesz, wystarczy, że przejrzysz social medias nie 15, a 14 razy tego dnia!), weź kartkę, długopis. Pomyśl co chcesz zrobić - dla siebie i dla innych. Napisz to w punkcikach i powieś nad biurkiem. Każdego dnia majówki staraj się skreślić przynajmniej jedną rzecz... może to pomóc Ci lepiej wykorzystać wolny czas i postawić pierwszy krok w nauce dobrej organizacji! 



bluzka - Rosegal




Jeśli jeszcze nie widzieliście - zapraszam do obejrzenia nowego filmiku na yt, pierwszego 'gadanego', w którym mówię, że nie warto bać się być sobą. Odkąd się pojawił, dostałam sporo miłych komentarzy i wiadomości - to strasznie kochane i motywujące, bardzo się cieszę, że Wam się podoba i, że tak pozytywnie go odebraliście! Jeśli chcecie więcej i częściej - łapkujcie, subskrybujcie, komentujcie!

31 komentarzy:

  1. ja uwielbiam wszystko sobie organizować, wpisywać na kartkę i później skreślać!:)
    piękne zdjęcia i miłej majóweczki:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ciężko z organizacją i planowaniem niestety, to na pewno nie jest moja mocna strona :/

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja majówkę spędzę na działce i szczerze powiem, że nie chce nic planowac, choc zazwyczaj lubię to robic. Świetne zdjęcia! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię mieć trochę ułożone dni, bo wtedy jestem zadowolona, bo udaje mi się zrobic co chce.
    Ale nie warto też przeaadzać z planowaniem.
    Na majówkę mam trochę planów i właśnie chyba sobie to wszystko pozapisuję haha :D

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wiosne ale tegoroczna jest okropna! Najpierw bylo po 20 stopni a teraz kolo zera.. dla mnie to jest tragedia bo mi jest wiecznie zimno i jestem w zapętlonej chorobie 😂 Piekna bluzka! Jedbak te chińskie stronki nie sa takie zle :) buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy sobie myślę, że został mi tylko tydzień szkoły to trochę mi smutno... Doceniaj liceum ile tylko możesz <3

    Pięknie wyglądasz!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! Ja planuje, ale ostatnio mam kryzys w dobrej organizacji.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja! <3
    http://natallieisme.blogspot.com/
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, świetny top :) Ja lubię robić sobie ogólny plan, ewentualnie jeśli chodzi o bloga to robić plany, ale tak na każdy dzień - no to z tym sobie nie radzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jesteś :)
    Ja nie wyobrażam sobie mojego życia bez kalendarza ;D

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawniej robiłam wszystko na ostatnią chwile ale powoli uczę się planować.
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    klaudiakal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też lubię planować, jednak nie wszystko zaplanowac można. Piękną masz bluzeczkę!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam spontaniczność, jednak od czasu do czasu lubię coś zaplanować :)

    MÓJ BLOG |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny filmik ! Fajnie, że się wypowiedziałaś na ten temat, i szczerze lubię Tini ale tak jak ty miałabym wątpliwości czy wstawić gdzieś zdjęcia w social media. Krytyka w tych czasach jest po prostu wszędzie. Fajnie, że potrafisz się temu przeciwstawić i tak jak powiedziałaś dzielisz się tym swoim optymizmem i to jest super ! Podziwiam cię za to jaką osobą jesteś. Uwielbiam cię i liczę na więcej filmików gadanych bo to co robisz jest pełne podziwu i motywacji :)
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja także lubię być zorganizowana :) Wszystko mam wtedy pod kontrolą :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja codziennie zapisuję sobie co muszę danego dnia/tygodnia zrobić, dzięki czemu jestem bardziej produktywna i mam czas na robienie innych ciekawych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja raczej należę do osób zorganizowanych ;)
    Super koszula , jak najbardziej na tak.
    Obserwuję i Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka słodka :*
    zapraszam: kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez jestem bardzo zorganizowana, mam liste rzeczy, ale nie trzymam sie jej dokladnie. mimo wszystko to ogarniam!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też bardzo lubię mieć wszystko zaplanowane, aktualnie zaczynam planowac mój wakacyjny wyjazd :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię mieć wszystko zaplanowane ale spontan czasami też się przydaje :D


    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. What a lovely blouse you have! Nice style! :) ✿ Lovely photos ✿

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Le blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  23. super koszula, zakochałam się! ;)
    zapraszam katycloset

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia!!! :D
    Zapraszam do nas:
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń