wtorek, 18 kwietnia 2017

Trivis & YouTube


Jak minęła Wam Wielkanoc? Moja była spokojna. Lubię ubierać z mamą koszyczek (artystki!) , lubię wspólne posiłki, lubię pić kawę przegryzając ciasta (oczywiście i moich fit wypieków, nie mogło zabraknąć podczas Świąt), lubię wstawać budzona przez mamę, a nie przez budzik, lubię też te moje treningi w Święta, niby wciąż takie same, ale... wszystko ma swój urok! Podczas tej przerwy świątecznej wydarzyły się też 2 ważne dla mnie rzeczy.


Po długiej przerwie ukazał się nowy numer internetowego magazynu Trivis, który mam okazję współtworzyć z wieloma utalentowanymi ludźmi. Jeśli lubicie czytać dobre teksty, macie ochotę się zainspirować, przejrzeć świetne zdjęcia - koniecznie zajrzyjcie. To magazyn pisany przez młode osoby, często vlogerów i blogerów, więc zaglądając na jego strony czuć ten powiew świeżości, młodości - po prostu naszej mentalności ! ;) Ja przygotowałam dla Was przepis, więc koniecznie musicie go sprawdzić!


Bardzo ważnym dla mnie krokiem, było dodanie pierwszego 'gadanego' filmiku na YouTube'a. Poruszyłam tam ważny dla mnie temat, związany z tym żeby nie bać się być prawdziwym sobą. Zdradziłam, że lubię Martinę Stoessel i Violettę i nie byłam pewna reakcji, czy zostanę dobrze zrozumiana... Ale wczoraj dostałam te wszystkie miłe komentarze na yt i prywatne wiadomości, więc wiem, że to był dobry wybór. Chciałam tym krokiem pokazać Wam, że każdy ma prawo być sobą i nie trzeba tego się wstydzić. To czyni nas właśnie wyjątkowymi. Zachęcam do obejrzenia, a jeśli filmik Wam się spodobał - subskrybujcie kanał, komentujcie. Myślę o rozwinięciu swojej działalność na YouTube, a dużo zależy od Waszego wsparcia, za które już teraz jestem ogromnie wdzięczna!

Buziaki, miłego powrotu do szkoły!
Nie dajcie się monotonni! 

20 komentarzy:

  1. Jejku, jaki Ty masz super głos! I cieszę się, że zaczynasz nagrywać, Piękna! <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Cię w 100% Karina.Bycie sobą oraz własna oryginalność to nawet klucz do szczęścia.
    Tak trzymaj! :D Powodzenia :*

    http://alicekadubiec.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń
  3. Bycie sobą jest bardzo ważne. Nie warto udawać kogoś kim się nie jest.
    Kochana świetny filmik :D

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. także uwielbiam ozdabiać koszyczek!:) super przepis + cudowny filmik, czekam na więcej, masz mega uroczy głos!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za Wielkanocą, te święta wydają mi się takie szybkie jakkolwiek to brzmi. Filmik obejrzany już wczoraj ;3!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Trivis :) Podziwiam odwagi, super filmik! :*
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Wielkanoc była wyjątkowa, ponieważ pełniłam ważną rolę. Filmik obejrzę gdy tylko znajdę czas!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) Gratulacje, pierwszy raz słyszę o tym magazynie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że współtworzysz internetowy magazyn, to wydaje się być super sprawą!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno sprawdzę twój przepis w magazynie! :)

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten magazyn! Zaraz wchodzę i czytam <3
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudowny głos.
    Karina super, że się odważyłaś. Sama jestem już jak to by pewnie większość stwierdziła "stara" na interesowanie się Violetta, a mimo tego żałuje, że niestety nie mogłam pojawić się na jej koncercie, bo pamiętam jak kiedyś przegapienie jednego odcinka Violetty było dla mnie czymś strasznym haha. Więc warto być sobą i nie przejmować się opinią innych.
    Gorąco polecam Trivis :D Twoje zdjęcia jedzenia są tam przecudne <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super, że nagrywasz ;) cudowne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabieram się za oglądanie filmiku! :)
    Śliczne zdjęcia :*

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. obejrzałam filmik i uważam że jest cudny
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. juz się biorę za czytanie magazynu, a filmik obejrzany i na prawdę czekam na następny choć nie przepadam za oglądaniem vlogów tak twój głos jest stworzony do słuchania ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekałam na Trivis parę miesięcy i wreszcie się doczekałam! Świetna robota <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam już Wasz magazyn i muszę przyznać, że odwaliłyście kawał dobrej roboty - tak trzymać!
    Życzę powodzenia w nagrywaniu. Miło się ciebie słucha, a w dodatku zarażasz swoim optymizmem. :)
    MÓJ BLOG - • AMETHYST •

    OdpowiedzUsuń