niedziela, 2 kwietnia 2017

Wykorzystaj energię, którą niesie wiosna!


Witam Was pod koniec weekendu! Jak Wam się podobała pogoda? Ja jestem zachwycona i ubolewam nad tym, że od jutra znów ma być chłodniej. Śmieję się, że jestem na baterie słoneczne - kiedy rano budzę się witana przez promienie słońca wkradające się do pokoju oknem, od razu mam lepszy humor, więcej siły do wstania z łóżka i czuję, że zapowiada się dobry dzień. I tak jestem optymistką, ale kiedy jeszcze słońce świeci tak mocno... to naprawdę, zwiększam obroty pozytywnych myśli o 100%!

Wiosna oficjalnie się zaczęła, zegarki przestawione, dzięki czemu dzień jest dłuższy (i nadal się wydłuża!)... Poczuliście przypływ świeżej energii? Od marca czuję jak cały czas, przybywa ona do mnie nowymi partiami, a im jest cieplej i pogodniej, tym są one większe. Staram się wykorzystywać je jak najlepiej. A ty? Nie siedź dalej z założonymi rękami. Nowa pora roku - czas na nowe wyzwania. Czas na wyjście z domu, na częstsze uśmiechanie się, na rozwijanie swoich pasji, swojego charakteru. Możesz naprawić dawne błędy, możesz pokonać strach... Tylko działaj! Działaj ciągle, nie poddawaj się i nie przestawaj! Razem z wiosną dostajemy w prezencie nową siłę, większe chęci do życia. Złap je i dobrze wykorzystaj dla siebie!


koszula - Gamiss (klik)

66 komentarzy:

  1. Mi ostatnio tej energii niestety brak, chyba przez to że pracuję siedem dni w tygodniu. Świetna spódniczka, od dłuższego czasu szukam podobnej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odżyłam! Odkąd jest u nas wiosna chcę mi się chętniej wstawać z łóżka, uśmiecham się szeroko, może to też dlatego,że w moim życiu od niedawna dzieję się o wiele lepiej niż przedtem, ale to chyba kwestia nastawienia, no i tego przepięknego słońca, które widzę codziennie przez okno.
    Piękna z Ciebie dziewczyna. Masz tak cudowne oczy, przyciągające spojrzenie, które mnie porwało. WOOOW! <3 Stylizacja też świetna, aż będę zaglądać częściej!
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak pogoda aż się żyć chce, A co do energii to masz rację wystarczy piękna pogoda a wyjść z domu to kwestia kilku minut. Ja lubię być na powietrzu i spacerować czy jechać rowerem bez celu.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie kawusia z rana i energia się pojawia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobnie, bez słońca za oknem nie mam siły do funkcjonowania :). Świetne zdjęcia! Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia! Właśnie dzięki wiośnie zdobywam coraz więcej energii.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie jak jest wiosna, to od razu jakby inaczej, lepiej, piękniej. :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba też jestem na baterie słoneczne, hah!
    Wiosna to zdecydowanie dobra pora na rozwijanie się i uśmiechanie się :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, w takim razie ja też jestem napędzana przez jakieś baterie słoneczne. Masz rację, wiosną mamy więcej siły, więc jak najbardziej trzeba trochę nadrobić, rozwijać się itd.
    Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach, promieniejesz wręcz :D
    Pozdrawiam!

    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wiosną od razu zmienia się podejście na bardziej pozytywne :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Karina, ty zawsze potrafisz wprawić mnie w dobry nastrój!
    Ostatnio mam niezły bałagan przed egzaminami, jednak ciepło i słońce mi w tym pomagają. Do tego mam już wiele planów, co do bloga, które chcę powoli wprowadzać w życie, jak tylko uporam się z tym napływem nauki... ;)

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzeczka, bardzo ładnie jest Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :) Masz piękne oczy !

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia i fajny przekaz 😉 obserwuję liczę na rewanż 😄😊
    Zapraszam do siebie

    www.prostaprostotablohspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój pies dostał aż za dużą dawkę energii na wiosnę :/ Ja też powinnam taką dostać.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna i minimalistyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chociaż kocham jesień, to ta pogoda nastraja mnie niesamowicie pozytywnie!
    Pięknie wyglądasz!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie ci w takich kreskach :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  19. dobre określenie baterie słoneczne <3 hah
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post,
    Love your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia!
    Na pogodę rzeczywiście jak narazie nie ma co narzekać, tylko korzystać!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak, im bardziej słoneczny dzień to tym bardziej chcę się działać i ruszać z domu.

    WWW.KAIAKAILI.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz prześlicznie!
    jak jest ciepło, to aż chce się gdzieś wyjść

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przez jakiś czas było piękne słońce, które każdego rozgrzewało i można było zauważyć na ulicy osoby w spodenkach ledwo sięgających za tyłek. To tylko świadczyło o pięknej pogodzie. A teraz prawdziwa wiosna..deszcz i wiatr :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam dokładnie tak samo! Gdy świeci słońce mam pełno siły i energii, coraz więcej pomysłów i chęci do działania, być może tez jestem na baterie słoneczne :D Nie mogę doczekać się lata, bo w tedy czuję się najlepiej! Piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hahaha mam to samo ! :) Ok, może ja nie mogę nazwać siebie optymistką, ale kiedy jest słonecznie i cieplutko to aż chce się żyć, działać, podnieść się z łóżka :)
    Szkoda, że pogoda od dwóch dni już nie jest zbyt zachęcająca do wyjścia gdziekolwiek.

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  27. You look so pretty and elegant! Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Romper Inspiration *

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiosna, cieplejszy wieje wiatr..:D Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  29. Your outfit is amazing dear! ♥

    http://lifella2.blogspot.com/2017/04/zaful-haul.html
    http://lifella2.blogspot.com/2017/03/rosewholesale-review-try-on.html

    please click on links from these posts. ;) i'm your new follower, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. Super spodniczka i zdjecia. Mi by sie przydalo troche wiecej energii :-)

    mary-jozwiak.blogspot.com - moj blog klik

    OdpowiedzUsuń
  31. We mnie wiosna potrafi wtłoczyć tyle pozytywnej energii, że to jest niesamowite. Tak bardzo się cieszę, że w końcu przyszła :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Słońce mnie bardzo motywuje! Bez niego ani rusz :D
    Uwielbiam wiosnę i lato, z resztą każda pora ma nam co innego do zaoferowania :)
    Śliczne zdjęcia!
    Wyglądasz genialnie! ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia :* Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. W tym tyg pogoda była straszna :( ale dziś już było super :D Ja niestety nawet jakbym chciała korzystać z pogody i wychodzenia to nie mam zbytnio jak bo pracuje :( Świetnie wyglądasz! :*
    Bardzo fajny insta :))
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze pozytywna! piękna spódniczka!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiosna jest jedną z moich ulubionych pór roku właśnie za energię, którą daje każdemu z nas!
    Śliczne zdjęcia Kochana :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześlicznie wyglądasz, cudowna stylizacja :*
    Kiedy zaczęła się wiosna zdecydowanie poczułam przypływ pozytywnej energii :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne zdjęcia! Masz śliczne oczy!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne rękawki przy bluzce <3

    http://piiiinkelephant.blogspot.com/2017/04/madryt.html

    OdpowiedzUsuń
  39. też chyba jestem na takie baterie słoneczne :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Staram się wykorzystywać, do nauki....Bo zaraz matura! :o
    Świetna stylizacja i koszula i spódniczka cudo <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Za oknem pogoda znowu się popsuła, ale mam nadzieję, że niedługo się poprawi i wszystkie chęci do działania powrócą. Ładnie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne zdjęcia i stylizacja! :D
    Masz piękny uśmiech i cudny kolor oczu :3
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Spódniczka jest genialna! :) Ślicznie wyglądasz! :*

    Będzie mi miło, jak wpadniesz do mnie! ♡
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejkuu na początku myślałam, że masz może z 20 lat! A tu szok bo 17. :D
    Ładna stylizacja.

    https://kierunkowy-48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi też o wiele lepiej się wstaje, kiedy rano jest jasno i świeci słońce. :) Mnie te ciepłe dni strasznie rozleniwiają.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna spódniczka. O ile na początku kwietnia było słonecznie tak teraz cały czas ma padać :/ Na mnie pogoda działa tak samo.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. fakt, na szczęście razem z wiosną przychodzi dużo energii do działania :D

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  48. Dlatego wiosna to moja ulubiona pora roku, hah :) Prześlicznie wyglądasz!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękny blog! Na prawdę śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję :)
    Zapraszam http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. wyglądasz świetnie!!

    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja na razie nie czuję przypływu energii, czekam na lepsza pogodę, która mi nada więcej sił :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. oby energia nie opuszczała! piękne zdjęcia :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  53. Chyba większość ludzi gdy świeci słońce ma więcej energii. Lubię taką pogodę, szkoda, że teraz się pogorszyła, ale mam nadzieję, że za niedługo znowu wróci do nas słoneczko. Jakie piękne zdjęcia. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. mi też energii dodają promienie słoneczne, śliczne zdjęcia !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna spódniczka, kochana! Robisz idealne kreski, mi by się nigdy takie nie udały! W takim razie ja też jestem na baterie słoneczne, bo mam dokładnie tak samo ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Zarażasz pozytywną energią, oby była z Tobą jak najdłużej! golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  58. Energia przyszła do mnie wraz z pierwszymi promieniami słońca... jednak gdy go brakuje jakoś wszystko uchodzi. Przesyłasz bardzo dużo pozytywnej energii, tak trzymaj :)

    Pozdrawiam ~Blue Butterfly :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Na mnie wiosna i słońce też tak działa :) śliczne zdjęcia:)

    Mam prośbę. Założyłam swoją pierwszą stronę na Facebooku, jeśli zdjęcia by Ci się spodobały miło mi będzie jeśli polubisz :) Pozdrawiam
    link: https://www.facebook.com/AgnieszkaNaskretskaFotografia/

    OdpowiedzUsuń