wtorek, 30 maja 2017

3 lata


Jestem tu po to, by na twarzy każdego z Was mógł pojawić się uśmiech. Uwielbiam motywować i przekazywać Wam mój życiowy optymizm. Wiecie, to my sami decydujemy o tym jak myślimy. Tylko od nas zależy czy nasz umysł będzie naładowany pozytywnymi czy negatywnymi emocjami. Po burzy zawsze wychodzi słońce, trzeba mieć tylko siłę podnieść głowę żeby je zauważyć. Im częściej szukamy plusów w każdej sytuacji, tym szybciej staje się to dla nas automatyczne, co za tym idzie szybciej potrafimy poradzić sobie ze złym humorem. I w tym chcę Wam pomagać - w szukaniu plusów, jak największej ilości pozytywnych myśli, które podtrzymują na duchu, przyciągają dobry nastrój i wiarę w siebie. Chcę wciąż pokazywać, że życie naprawdę może być piękne!

Uwielbiam dzielić się z Wami także kawałkiem mojej rzeczywistości. Pokazywać to co lubię, co mi się podoba, inspirować. Przez moją codzienność chcę udowadniać, że można wiele zdziałać, na wiele zapracować i uczynić swoje życie najlepszym jak się da.

Ostatnio coraz więcej się dzieje. Ten blogowy rok, już trzeci, był dla mnie naprawdę ważny i czuję, że postawiłam kilka całkiem dużych kroków do przodu. Jestem ogromnie wdzięczna, że mogę robić to co kocham. 

Skrzydła na których latam są Twoją zasługą!

Dziękuję wszystkim, którzy w ciągu tych 3 lat byli ze mną i nadal są. Każde osobiście usłyszane słowa pochwały, wszystkie prywatnie otrzymane wiadomości i tysiące pozytywnych komentarzy zgromadzonych tutaj, na instagramie czy na yt utwierdzają mnie w przekonaniu, że naprawdę mogę spełniać marzenia, a ludziom podoba się to co robię i mogą z tego czerpać dobro. Naprawdę szczerze dziękuję. 



bluzka - Zaful (klik)

47 komentarzy:

  1. Gratuluję trzech owocnych lat blogowania! Ja też szukam zawsze plusów i uważam, że nawet nieprzyjemne doświadczenia są potrzebne i kształtują nasz charakter. Gdybym mogła cofnąć czas, niczego bym nie zmieniła. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę, aby kolejne lata były tak samo wspaniałe. Piękne jest to co robisz dla nas, czytelników. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Życzę Ci, abyś została tu dużo, dużo dłużej. Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby tych lat było jeszcze więcej ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję życzę ci dalszej wytrwałości ja swojego bloga prowadzę już 4 lata z przerwami :)
    Urocze zdjęcia zapraszam cię kochana w wolnej chwili do mnie na nowy post pozdrawiam :**
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudownie wyglądasz! :)

    http://klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwania w tym co robisz, bo dobrze wiem, że bardzo często na naszej przeszkodzie staje tak wiele rzeczy, którym musimy sprostać, że podniesienie się i dalsze realizowanie się jest niekiedy bardzo ciężkie.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! Gratulacje i powodzenia w dalszym rozwijaniu pasji :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twojego bloga! Dajesz dużo pozytywnej energii!! Gratulacje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję trzech lat blogowania i życzę kolejnych takich rocznic z mnóstwem sukcesów! Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby z tym uśmiechem to prawda, ale jednak czasem warto popatrzeć na to wszystko trzeźwym okiem i powalczyć o to na czym nam zależy ;) Bo niektórzy takim uśmiechem próbują uciec od rzeczywistości, która niestety jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny post!
    W tym roku również mi wybiją 3 lata :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. czy tylko mi nie wyswietla się czytaj dalej tylko obrazek, jakby nie było zdjęcia na Twoim blogu? przesliczne zdjecia, Ty jestes cudowna <3 Ja będę w tym roku w blogosferze już 4 latka :D jesli odiczę przerwy to tez jakos 3 :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję trzech świetnie spędzonych lat w blogosferze! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę kolejnych lat blogowania, bo świetnie Ci to idzie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. GRATULACJE TYCH 3 LAT! JA świetuję 100 obs!
    https://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tych 3 lat :) Pięknie wyglądasz.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! <3 oby jak najdłużej!
    Pierwsze zdjęcie skradło moje serce! Genialna uroda!
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacja kochana! Życzę Ci zatem wielu sukcesów i ogromu motywacji na kolejne lata! :)

    Ściskam!

    www.makesitsimple.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje tych 3 lat na blogu, oby było ich o wiele więcej :) :*

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :D
    Promieniejesz po prostu :*
    Super bluzeczka :D
    Gratulacje tylu lat :D i życze wytrwałości ;)

    Odwdzięczam się za obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. nie pozostaje nic innego jak życzyć dalej tak owocnych lat :)
    kawał świetnej pracy ! :)
    ja na pewno zostanę bo choć cię nie znam osobiście to uwielbiam :D

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow zdjęcia są piękne, a ty z każdym dniem jesteś coraz ładniejsza i promieniejesz!
    Gratuluję ci wytrwałości, obyś jak najdłużej miała motywację do działania! <3
    Zapraszam do mnie
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje 3 lata to mega długo życzę dalszych sukcesów ♥


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję tych trzech latek tutaj <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i życzę kolejnych 3 lat na blogu!
    Zapraszam do mnie: dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo motywujący post :) Uważam, że kluczem do szczęścia i zauważenia piękna życia, jest doszukiwania się pięknych rzeczy w drobiazgach, szczegółach, w każdej chwili w naszym życiu. Wtedy zaczynamy to doceniać i stajemy się szczęśliwsi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję kochana ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, aż trzy lata, pamiętam Twoje początki, ja też jakoś wtedy zaczynałam :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję takiego stażu w blogosferze :). Swoją drogą, bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje! Oby tak dalej!
    Zapraszam do mnie na moją metamorfoze. Dokonałem niemożliwego. http://flarri.blogspot.com/2017/06/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Twojego bloga! Gratulację :)
    Cudowna bluzka
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję!! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluje :) U mnie 16-stego wybiją 2 lata ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Excellent post :) I like your blog :)
    I'm following you :) If you like, visit my blog :)

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyszłaś! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. You are so beautifull with this outfit!
    Have a lovely day!

    VeraBelBlog | Rosegal

    OdpowiedzUsuń
  38. Wielkie sto lat. Czytam twojego bloga już troszkę czasu, ale widzę ogromne postępy u ciebie! Trzymaj tak dalej, życzę ci wielu sukcesów! Ja, a raczej mój blog w sierpniu też będzie obchodził swoje 3 urodziny:)) Nie wiem jak u ciebie, ale ja nawet nie wiem kiedy to zleciało!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. ooo, tak długo już tu jesteś, gratulacje :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję tak owocnych trzech lat! Życzę dalszego rozwoju!
    Czekam na więcej pozytywnej energii!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. 3 lata do spory starz:) Mam nadzieje, że będzie ich tylko więcej :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ogromne gratulacje i powodzenia! Świetna bluzka :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń