środa, 3 maja 2017

Big city


Tym razem piszę do Was z laptopa Karoliny, z jej pięknego pokoju w Łodzi. Przyjechałam do niej na kilka majówkowych dni... i pracujemy razem nad blogami, instagramami i youtubem. To cudowne móc dzielić z kimś pasję. Kto w końcu zrozumie blogerkę tak dobrze jak druga blogerka? Mam nadzieję, że mój wyjazd obficie zaowocuje... teraz mam mnóstwo wiosennej motywacji do działania i zmierzam iść dzielenie do przodu, realizować plany, spełniać marzenia, rozwijać się... 

Właśnie ostatnio zrobiłam jeden większy krok do przodu i zaczęłam nagrywać na youtube gadane filmiki, co planowałam od baaaardzo dawna. Nie sądziłam, że tak łatwo sobie z tym poradzę, bałam się, że napotkam wiele trudności na drodze, a tymczasem już 2 filmiki wylądowały na kanale... Dlatego mam dla Was króciutki, ale ważny przekaz - jeśli zastanawiacie się czy nie spróbować zrobić jakiejś rzeczy, na której bardzo Wam zależy, to nie wahajcie się ani chwili dłużej! Kiedy się czegoś mocno pragnie i jest gotowym dać z siebie wszystko, dojście do celu może być o wiele łatwiejsze niż się wydaje.



okulary - Rosegal | bluzka - New Yorker | kurtka - Esprit | torebka - Sammydress | motylkowa bransoletka - Zaful | spodnie - Zara | botki - H&M






Jeśli lubicie pozytywną energię, którą tutaj przekazuję, koniecznie zobaczcie nowy filmik! Wpadajcie na kanał, subskrybujcie, a wtedy postaram się żeby takich filmików przybywało. Dajcie znać co o tym myślicie ;) Dziękuję wszystkim za wsparcie!

37 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że ten wyjazd zaowocuje coraz lepszymi postami na blogu! Śliczne zdjęcia :)
    Powodzenia na YouTubie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się odważyłaś. Ja nadal nie mogę się przełamać. Pięknie wyglądasz, udanej dalszej części majówki! :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie okularki!

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja! Bardzo fajne spodnie, a okulary są mega! Powodzenia na youtube!

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te spodnie, ogólnie cała stylizacja jest śliczna!
    Obserwuję.
    Zapraszam do mnie!
    http://myslowlife0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega śliczne zdjęcia!Masz racje, nikt nie zrozumie tak blogerki, jak druga blogerka. Życzę powodzenia i samych kroków w przód! :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że masz z kim dzielić pasję, to prawda, że zawsze lepiej próbować czegoś niż potem żałować, że się tego nie zrobiło, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, nie wiedziałam, że masz swój kanał- super!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie są najlepsze :)
    Super stylizacja :) Pozdrawiam cieplutko :)
    Obserwuję i zapraszam Zapraszam http://lovvellyy.blogspot.com/2017/05/lash-volution-serum-do-rzes.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Bardzo profesjonalne zdjęcia! A kurtka i okulary wyglądają naprawdę swietnie! :)
    To prawda, że jesli się czegos bardzo chce, to można przezwyciężyć wszelkie kryzysy i przeszkody. Wystarczy chcieć i znaleźć w sobie siłę i odwagę ;) Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę posiadania znajomych, którzy kochają dokładnie to samo :)
    Prześliczne zdjęcia :*

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny klimat na zdjęciach! Fajnie, że udało Ci się pożytecznie spędzić majówkę, ja niestety byłam uziemiona w domu z gipsem na całej nodze...

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia kochana ;)


    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetnie wyglądasz, o mój Boże :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia oraz śliczna stylizacja :) Nic dodać, nic ująć :) Chyba zacznę oglądać Twoje filmiki na youtubie. Nigdy nie czytałam tej książki, którą przedstawiłaś i muszę przyznać, że bardzo mnie nią zainteresowałaś. Mam nadzieję, że będę mogła ją wypożyczyć w bibliotece ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaaaa, jakie piękne zdjęcia! <3
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje filmiki, Twoje nastawienie <3 I przede wszystkim to, jak bardzo się rozwijasz, Twój styl się rozwija. To piękne :)<3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia, zakochałam się w twoich okularach <3
    Joanna-Szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja ! <33

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Okulary i kurtka są przepiękne :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja, najbardziej podobają mi się spodnie i kurtka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie 😊 http://sucharek2000.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę Karolinie takiej pozytywnej przyjaciółki, a tym bardziej przyjaciółki, z którą może dzielić się pasją :) Piękne zdjęcia Wam wyszły, w okularach, spodniach i bransoletce się zakochałam. Paznokcie wyszły ci prześliczne.
    Super, że rozwijasz yt, masz rację, że warto chociaż próbować sięgać po marzenia i cele. Trzeba tylko trochę odwagi. Porady z filmiku nie są dla mnie nowością, wszystkie w jakimś stopniu towarzyszą mi na co dzień. Książkę Demi mam, ale o wiele bardziej podnoszące na duchu i motywujące do pozytywnego myślenia są dla mnie Jestes Cudem i Siła (R. Byrne). Moją poradą byłaby jeszcze wdzięczność i codzienne wymienianie rzeczy, za które jesteśmy wdzięczni, dzięki którym jesteśmy szczęśliwi :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze razem tworzycie coś niesamowitego! Doskonale wiemy jak to jest mieć bliskie nam osoby z taką samą pasją- same jesteśmy tego przykładem haha:) Piękne fotki i brawa dla Karoliny! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja bardzo gustowna, buty świetne, bardzo w moim stylu.:D
    Pozdrawiam,
    Haniko
    https://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post! urocza jest ta bransoletka z motylkami <3
    pozdrawiam wika

    OdpowiedzUsuń