piątek, 19 maja 2017

Co robią blogerki kiedy się spotykają?

Dzięki temu, że prowadzę bloga poznałam sporo osób porozrzucanych po całej Polsce. W tym kilka perełek, które wkradły się do mojego życia i sprawiły, że jest jeszcze bardziej kolorowe, ciekawe i obfite w podróże.

Jestem wdzięczna, że mogłam poznać osoby, które bardzo dobrze rozumieją moją pasję. Pisałam to, ale jeszcze raz powtórzę. Kto zrozumie blogerkę lepiej niż blogerka? To wspaniałe uczucie wygadać się na temat blogowych spraw, problemów i spostrzeżeń z koleżankami po fachu. Fajnie razem wymyślać stylizacje, pożyczać sobie ciuchy i kosmetyki, szukać miejsc na zdjęcia i razem je robić, a nawet zastanawiać się która fotka będzie najfajniejsza na naszego instagrama i czy będzie do niego ładnie pasować (niby taka błaha rzecz, ale jaką radość daje robiona wspólnie!). To część, którą mogę zaliczyć do typowo blogerskich spraw. Dzielenie zainteresowań z innymi ludźmi pozwala nam się jeszcze bardziej rozwijać - nawzajem możemy się czegoś od siebie nauczyć, czymś się zainspirować. Dlatego warto otworzyć się na osoby z pasją podobną do naszej, często razem naprawdę można więcej! A do tego tworzą się przyjaźnie, które później wychodzą o wiele dalej poza tą pasję i wnoszą jeszcze więcej piękna i dobra do naszej codzienności...




instagram - @karinasaktura



instagram - @thecarolineblog

Zdjęcia, które widzicie u góry są efektem naszego wspólnego główkowania z Karoliną, co tu by fajnego ująć i pokazać. Jeszcze więcej ich znajdziecie na naszych instagramach! Zapraszam Was też do obejrzenia dwóch filmików, które udało mi się nagrać u Karoliny.  A kiedy już je obejrzycie koniecznie dajcie łapkę  w górę i zasubskrybujcie mój kanał! We vlogu możecie zobaczyć i blogerskie, i całkiem zwyczajne urywki z naszej wspólnej majówki.


  
Na pytanie: "Co robią blogerki kiedy się spotykają?" odpowiadamy z Karoliną również w krótkim i luźnym filmiku. 



koszula z filmiku - Rosegal (klik)

43 komentarze:

  1. Post ciekawy i przyjemnie się czytało; )
    Nowe doświadczenia i nowa wiedza ;)
    Zapraszam do siebie lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudownego instagrama ! Obserwuję :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie spotkałam jeszcze nikogo takiego, ale to musi być cudowna sprawa! Wyglądacie cudownie, zaraz obejrzę filmik!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co robią bloggerki na spotkaniach- współdzielą swoją pasję! :)
    Buziaki, Mavselina (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie poznałam jeszcze nikogo kto dzieliłby ze mną tę pasję blogowania :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zobaczę filmik :D
    Pozdrawiam, Madda
    maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kocham ponzawac ludzi przez internet! juz w ten sposob poznalam swoja bratnia dusze <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Karolina ma śliczny pokój! Jeszcze nie spotkałam drugiej blogerki, ale chętnie się dowiem co robią gdy się spotkają!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. obydwa filmiki są świetne! :) to piękne mieć takich przyjaciół!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi w sumie przez bloga się nie udało nikogo poznać jeszcze :D
    Ale fajnie, że mieszkacie niedaleko siebie.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie, że się poznałyście i razem spędzacie czas :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością taka przyjaźń jest w stanie utrzymać się na dłużej :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne są te zdjęcia :) Świetnie dziewczyny :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nikogo przez bloga nie poznalam ale może kiedyś :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nikogo jeszcze nie poznałam z blogosfery :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super filmiki, w jakim programie je montowałaś? :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello my dear;)

    Very nice colours;) I love your look a lot. I am following your lovely blog right now;)

    Hugs from Germany
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie razem wyglądacie.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie, że poznajesz nowe osoby i masz możliwość dzięki temu się rozwijać. :) Koszula z filmiku jest śliczna. :)

    magdalenblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie jest nawiązywać nowe znajomości z osobami, które zajmują się tym samym co ty :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz rację, świetnie jest poznawać osoby, które dzielą z nami zainteresowania. Fajnie gdy takie znajomości prowadzą do wspólnego rozwoju. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. amazing post dear :)
    have a nice week :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobry post. Mądry i inspirujący przekaz. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Super filmiki! aż uśmiech na twarzy się pojawia ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne filmiki ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny pomysł na posta. :) no i fajna sprawa zakumplować się z inną blogerką! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Blog daje bardzo dużo możliwości, by poznać nowe osoby. To jest ogromny plus :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cała prawda. Ja jeszcze nie miałam okazji nikogo poznać 'po fachu', ale mam nadzieję że się to zmieni! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny ten filmik z majówki w Łodzi *.*
    Osobiście jestem początkującą bloggerką i nie miałam przyjemności jeszcze nikogo poznać bliżej, ale mam nadzieję, że z biegiem czasu to się zmieni :)

    Pozdrawiam ~ Blue Butterfly

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy pomysł na filmik ;)) Z chęcią bym kogoś interesującego poznała do ploteczek 😉

    Pozdrawiam www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post- uważam ,że blogowanie łączy ludzi, pozwala dzielić się naszą pasją z kimś innym.
    Sama dzięki spotkaniom blogerek miałam okazję poznać naprawdę fajne dziewczyny.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! Też bardzo lubię poznawać ludzi przez internet i wg mnie to jest naprawdę fantastyczny wynalazek o ile podchodzimy do niego z dystansem. Bo jednak gdyby nie on, nie bylibyśmy w stanie tak łatwo poznać osób mieszkających nawet pod drugiej stronie kuli ziemskiej, a przecież to pozwala nam się rozwijać, poszerzać horyzonty, uczy tolerancji, dostarcza maksimum wiedzy o świecie. I zgadzam się, że wiele z takich niepozornych znajomości przeradza się w długotrwałą przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale super pozytywny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog! Zapraszam na mojego świeżo założonego bloga, gdzie zamierzam poruszać takie tematy jak m.in weganizm oraz życie w Norwegii, w której mieszkam już od dwóch lat. Jako, że jestem świeżynką, to będę wdzięczna za wszelakie wskazówki!
    https://juliavsnorway.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mega jest ten filmik obejrzałam i od razu poprawił mi sie humor :*
    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. brak czasu na nudę :)

    Pozdrawiam ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  37. Efekt waszej udanej znajomości widać po pięknych zdjęciach i przyjemnym filmiku! Oby tak dalej, każdemu życzę znalezienia ciekawej osobowości, z którą będzie można dzielić pasję.
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Blogosfera to miejsce, gdzie można spotkać naprawdę świetnych ludzi. Ciekawe filmiki, podoba mi się twój styl. Jest bardzo estetyczny.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń