poniedziałek, 8 maja 2017

Z górki?


Moja majówka dobiega końca. Spędziłam ją i na miejscu z przyjaciółkami, i w Łodzi u Karoliny, i bawiąc się na dwóch osiemnastkach tego samego dnia... (sprawdźcie instagrama - klik) Teraz zostało mi, odliczając wszystkie wolne dni, dzień zakończenia roku szkolnego i wycieczkę szkolną 26 dni w szkole. Nie brzmi tak strasznie prawda?

Myślę, że dotrwaliśmy już do najfajniejszego momentu roku szkolnego. Przynajmniej ja bardzo lubię ten okres maj-czerwiec. Czas kiedy na dworze robi się coraz cieplej, więc przerwy spędzam już nie tylko w budynku liceum, ale i na zewnątrz. Czas kiedy mam dużo motywacji do nauki, bo zbliża się wolne. Czas kiedy zaczynam czuć wakacyjną atmosferę, kiedy jest wycieczka szkolna czy trochę luźniejszych lekcji przez matury. Poza tym samo słoneczko pozytywnie na mnie wpływa! Teraz będzie już z górki! Wiem, że trzeba przyłożyć się do nauki, żeby oceny na świadectwie były jak najlepsze, ale jeśli dawaliśmy radę już przez tyle miesięcy, to damy i teraz! I pamiętajcie - wykorzystajcie te dni przed wakacjami jak najlepiej. To dobry czas żeby zrobić coś dla siebie - w końcu 2 miesiące wolności zawsze były świetną motywacją na pracę nad sobą!


bomberka - Sammydress (klik) | top - Zara | spodnie - Stradivarius | okulary - Brylove | chocker - Gamiss (klik) | torebka - Gamiss (klik) | buty - Dezee


Powyżej możecie zobaczyć kolejny efekt pracy z Karoliną, znów na tle tego uroczego błękitnego garażu (zdjęcia w zimę-klik) #love. Co myślicie o stylizacji? A jeśli jesteście ciekawi co jeszcze robiłyśmy razem w majówkę, koniecznie włączcie mój najnowszy filmik na yt! Żeby być na bieżąco - zasubskrybujcie!

54 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Ja też właśnie lubię ten okres przedwakacyjny, tylko żeby była jeszcze lepsza pogoda :D

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega stylizacja! U mnie jest to najgorszy okres w szkole, szczególnie maj, bo trzeba wszystko poprawiać hah. Zawsze lubię coś zmienić w wakacje, bo tyle wolnego daję motywację!

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, że zostało tak mało dni do wyczekiwanych wakacji jest bardzo pocieszający !
    Świetnie wyglądasz. Świetna stylizacja :D

    Zapraszam do mnie na nowy post,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestawik! Piękna bomberka!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestawik! Piękna bomberka!!

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie wygladasz! moje serce skradl ten koronkowy top <3

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia!
    new post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, zdecydowanie już niewiele zostało dni w szkole, jedyne pocieszenie :)
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także bardzo lubię ten okres. Mam nadzieję, że wykorzystam te wakacje jak najlepiej. Ślicznie wyglądasz! Subskrybuję ;) little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że tak dobrze spędziłaś majówkę, super filmik z Karoliną!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja te ostatnie tygodnie roku szkolnego staram się wykorzystać jak najlepiej potrafię. Nie zawsze mi dobrze idzie jednak nie poddaje się i staram się trwać w moich postanowieniach. Widzę, że całkiem produktywnie spędziłaś majówkę. Tak samo jak ja! Każdego dnia miałam dużo spotkań, zadań, które z resztą chętnie wykonywałam. Twój instagram jest cudowny, ja ostatnio założyłam swojego i będą się na nim pojawiać zdjęcia z sesji wiec zapraszam!
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny vlog, już kilka wpisów wcześniej jak zobaczyłem Twój kanał postanowiłem go śledzić :) Widzę że masz predyspozycje na youtuberkę. Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    Ps. zapraszam do mojego projektu: Sukienki najlepsze z najlepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja ! Wyglądasz meeega <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie wyglądasz! A stylizacja cudowna- w moim stylu :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja! Nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy chodziłam do szkoły, to czekałam tylko na maj - jak Ty, uwielbiałam ten okres :) bardzo mi się podoba Twoja stylówka - zawsze trafiasz w moje gusta! :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny Blog *.* i Cudowne Zdjęcia <33

    Co powiesz na wspl obs ? <33

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też bardzo lubie ten okres :)
    Śliczne zdjęcia, zakochałam sie w tej bomberce!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne zdjęcia Karina ! :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz. Myślałam, że ten miesiąc będzie luźniejszy, ale nauczycieli zadali nam tyle ile prawie nigdy nie zadawali. No cóż trzeba to przeżyć! Świetny filmik!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia, podoba mi się twoja kurtka!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz ;*
    ja też bardzo lubię maj i czerwiec wtedy zwykle jest tak cieplutko ♥ no może wyjątkowo nie w tym roku ;P
    Nie wiedziałam, że zostałoo juz tak mało dni ;)
    Chętnie obejrzę filmik i zasubskrybuję ;*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie nie lubię tego okresu. Nauczycielom przypomina się, że mają TAK MAŁO ocen i na siłę robią sprawdziany i kartkówki. (Dając przykład w tym tygodniu miałam 3 sprawdziany i dwie kartkówki:D) Czekam na czerwiec, gdy oceny będą już wystawione! Piękna stylizacja i wszystkie zdjęcia ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie ładne zdjęcia!
    A post sprawił, że mi lepiej, bo zostało już tak mało do wakacji!

    Zapraszam też do siebie :3 shaki99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ajj jakie cudowne zdjęcia <3 Tak mało do wakacji! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fenomenalna kurteczka, w połączeniu z koronkowym topem rewelacja!
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. I love it!! ❤ Have a nice weekend!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie wyglądasz. Ja majówke spędziłam w domu.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. oj matury to cudowny okres wtedy gdy nie piszesz ich oczywiście...ja w tym tygodniu byłam licząc łącznie 4 dni, 8 godzin lekcyjnych hah <3 kocham takie coś przychodziłam na 8 a wychodziła o 9.30 lub 10,30
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjęcia! Ja również nie przepadam za okresem przedwakacyjnym, ponieważ tak jak ktoś wyżej w komentarzach wspomniał nauczyciele nagle przypominają sobie o ocenach. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz :)
    U mnie okres przedwakacyjny w tym roku to jakiś koszmar! :(

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  32. Maj i czerwiec to najlepsze miesiące w roku szkolnym, jednak muszę jeszcze poprawić parę ocen na koniec gimnazjum. Świetna bluzka i bomberka :) Obserwuję i zapraszam do mnie :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. u mnie w przyszlym tygodniu 3 sprawdziany i tak do czerwca.. no nie jest z gorki niestety:(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna stylizacja,bardzo w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja już wyczekuje na wakacje jeszcze tylko trzeba poprawić oceny i będzie z górki :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie zdjęcia :) też lubiłam kiedy rok szkolny się kończył, ahh :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudna stylizacja, wyglądasz pięknie :) Ja też bardzo lubię ten okres maj-czerwiec, a przez ostatnie ciepłe dni zaczęłam czuć wakacje!
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię ten okres w szkole. Jest on luźny, chociaż czasami trzeba trochę przysiąść w celu uzyskania dobrych ocen. Świetne zdjęcia!Cudownie wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się spodobała Twoja stylizacja :) Ekstra!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Przecudowne zdjęcia!! :)

    Chcesz dostać długopis z NIEWIDZIALNĄ ściągą? Więcej informacji w najnowyszm poście na moim blogu:
    KLIKNIJ TUTAJ

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  42. Taak, też lubię ten okres maj-czerwiec :D
    Prześlicznie wyglądasz, piękne zdjęcia! ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta kurteczka jest naprawdę świetna!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja już na szczęście cieszę się wakacjami :) Twoje również szybko nadejdą! Śliczna jest ta bomberka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam taki ambitny plan, żeby w czasie wakacji powtórzyć cały materiał z biologii, haha :D Świetne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne zdjęcia! :) Ja nie zbyt lubię maj czy czerwiec, bo to poprawianie ocen jest męczące. Do tego nie zbyt się cieszę, że muszę się z wszystkimi żegnać i każdy pójdzie w swoją stronę :/
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie w szkole też jest dosyć ciężko. Wystawili już proponowane, a za 2 tygodnie wystawią już te ostateczne. Codziennie nasza klasa jest męczona milionem sprawdzianów i kartkówek. Na szczęście w poniedziałek wyjeżdżamy na tydzień nad morze, więc uda się odetchnąć:)) Zdjęcia cudowne, ten koronkowy top jest prześliczny!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja np mam tak, że jak jest na dworze coraz ładniej to mnie coraz mniej się chce siedzieć w szkole, a przed książkami to wgl jakiś żart haha :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  49. Wakacje- tylko czekam, aż wreszcie się zaczną. Co prawda nigdzie nie wyjeżdżam, ale będę miała dużo czasu na odpoczynek, swoje zainteresowania...
    Mój blog->Wiktoria Gloria

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna :*!
    Zapraszam do siebie :)
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń