sobota, 24 czerwca 2017

Kraków & Krupówki | Wycieczka szkolna



I mamy kolejne wakacje! Jakie macie plany? Mam nadzieję, że oprócz leniuchowania, zamierzacie spędzić je aktywnie - podróżując, rozwijając swoje pasje, próbując nowych rzeczy, razem z przyjaciółmi i rodziną. Nie pozwólcie żeby ten czas Wam uciekł, wykorzystajcie go dobrze! Życzę Wam udanych i niezapomnianych wakacji! Dla mnie to będą już ostatnie takie, niepełnoletnie, przed tymi najdłuższymi... 

Chciałabym wrócić do mojej, także już ostatniej, pięciodniowej szkolnej wycieczki (rany, nie chcę tak szybko dorastać!). 5 czerwca ruszyłam z klasą do Zakopanego, po drodze zobaczyliśmy Kraków, a przy powrocie Oświęcim. W tym poście pokażę Wam zdjęcia z Krakowa i z Krupówek, czyli dwóch miejsc, które totalnie mnie zauroczyły! Na kanale pojawił się vlog z wycieczki, gdzie dzień pod dniu jest pokazane jak spędzam czas. Jestem bardzo zadowolona z filmiku, zachęcam do obejrzenia!





W Krakowie byliśmy zdecydowanie za krótko żebym mogła spokojnie obejść wszystkie te urocze uliczki i zrobić milion zdjęć, bo przecież wszystko mi się podobało, haha! Rok temu w wakacje przez deszcz podczas mojego jednodniowego wypadu do Krakowa, też nie udało mi się zbyt wiele zobaczyć, więc kolejnym razem już nie odpuszczę (na ten kolejny raz czekam z utęsknieniem)! Bardzo podoba mi się starówka, jej klimat - jest to zdecydowanie miejsce, w którym mogłabym znajdować się jak najczęściej. Szczególnie w pamięć zapadają urocze bryczki z konikami! Polecam Wam też spróbować przepysznych rogali z lodami z Chimney Cake Bakery (o smaku Oreo lub Reese's). Z dziewczynami szukałyśmy ich lokalu w budynkach, a okazało się, że można kupić je w budce stojącej przy parku, fajnie to wygląda!


Nigdy przedtem nie byłam na Krupówkach i muszę przyznać, że zakochałam się w nich. Przez 3 dni w Zakopanem byłam tam codziennie! Pierwszy raz ze wszystkimi w południe, następnego dnia wieczorem z moimi dziewczynami stwierdziłyśmy, że nie będziemy marnować czasu i znów się tam wybrałyśmy, a ostatniego dnia spędziliśmy tam późne popołudnie. W dzień na Krupówkach jest mnóstwo ludzi, na ulicach stoją wózki z oscypkami, jest zielono dzięki drzewom i wszystko wygląda pięknie! Znajduje się tam mnóstwo lokali, gdzie można coś zjeść, są sklepiki z pamiątkami. Nocą robi się klimatycznie, grają góralskie kapele, a światła lamp i te wydostające się z budynków nadają wszystkiemu uroku. Na pewno kiedyś tam wrócę!

38 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia! Ja byłam zarówno w Krakowie, jak i w Zakopanem, lecz chętnie wybrałabym się tam ponownie :)


    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie byłam jeszcze w Zakopanem, ale mam nadzieję, że w tym lub w przyszłym roku będę miała okazję się tam wybrać! :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku na wycieczce szkolnej byłam we Wrocławiu. Kraków to śliczne miasto i nie mogę się doczekać kiedy ponownie je odwiedzę, bo byłam tam dość dawno ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia! Zazdroszczę wyjazdu, bo już dawno nie byłam w Krakowie i życzę udanych "ostatnich" wakacji!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia zrobiłaś! Wydaje mi się, że również kiedyś byłam na wycieczce w Krakowie ze szkołą!

    xoxo Natally,
    NATLEMLY.BLOGSPOT.COM (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w Krakowie i Zakopanem nie jeden raz i też bardzo lubię te miejsca. Kraków ma przepiękną architekturę, a Zakopane klimat :) Udanych wakacji!
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraków to cudowne miasto! Byłam tam rok temu, ale, niestety, tylko przejazdem. Chciałabym znow tam pojechać. Zdjęcia są przepiękne, a filmik mogłabym oglądać w kółko i w kółko ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tylko tyle, że nienawidzę cię za to, że zrobiłaś mi smaka na ty pyszności! A tak już na serio to naprawdę śliczne zdjęcia i ty też jesteś bardzo piękna.
    http://teenagerdiarypl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotorelacja - świetna! Zainteresowałaś mnie tym postem do odwiedzenia szczególnie Krakowa! :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia niestety jeszcze nigdy tam nie byłam, ale to JESZCZE mam nadzieję, że teraz będę mogła zwiedzić te piękne miejsca
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia i cudowne widoki. Uwielbiam te miejsca:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! W tych dwóch miastach byłam i je uwielbiam. Mają cudowny klimat.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kraków jest naprawdę piękny, cieszę się, że mam tam tak blisko :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, widać, że super spędziłaś czas! Również uważam, że Kraków jest pięknym miastem, a w Zakopanem jeszcze nie byłam, ale mam nadzieję, że uda mi się to zmienić :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana ja właśnie też mam te swoje ostatnie przed tymi najdłuższymi... :) korzystajmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę takie wyjazdu :)
    Za każdym razem kiedy jestem w Krakowie, mam za mało czasu na zdjęcia. Niestety w Zakopanym nie byłam, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni.
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmontowałaś świetny filmik!
    Przypominają mi się poprzednie wakacje, bo tam wtedy byłam :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam dokładnie tak samo - ostatnie 'niepełnoletnie' wakacje, ostatnia wycieczka już za mną... Naprawdę, ten czas tak szybko leci! Co do wycieczki - już po tych wspaniałych zdjęciach widać, że świetnie się bawiłaś! Bardzo fajnie, że zrobiłaś osobną relację na kanale i na blogu, i że nie zapomniałaś napisać o wycieczce tutaj, bo dużo ludzie przekłada kanał nad bloga, co nie jest do końca fair w stosunku do czytelników... Ja też życzę Ci niezapomnianych wakacji!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Góry to mój żywioł, zwłaszcza że spędziłam w nich całe dzieciństwo. W Krakowie i Zakopanym jestem prawie co lato, uwielbiam te miasta!
    Zapraszam również do mnie :)
    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah, tak strasznie tęsknie za tymi miejscami! Miesiąc temu byłam także na wycieczce, przez 6 dni i byliśmy dokładnie w tych samych miejscach! Cudne zdjęcia, a starówka w Krakowie to moja miłość, zwłaszcza nocą
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  21. Kraków to piękne miasto! Ja miesiąc temu też nagrałam filmik z wycieczki - to był mój pierwszy montaż, haha :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, zewyciczka się udała ! Piękne zdjęcia, nie mogę uwierzyć w to ze to także moje ostatnie niepełnoletnie wakacje1 :(
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna fotorelacja!

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  24. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia! <3
    Uwielbiam górski klimat!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Do Krakowa mam troszkę daleko, aż szkoda! Byłam raz w życiu tam i pamiętam przez mgłę i z chęcią bym wróciła do tego pięknego miasta :)
    Swietne zdjęcia!
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia ♥ Uwielbiam Kraków,dość często tam jestem.Krupówki mają swój niepowtarzalny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia i piękne miejsca <3
    Zapraszam do mnie: http://madeleinestyles.blogspot.com/2017/06/tunika-z-gebokim-rozcieciem-na-boku.html

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja właśnie jestem w trakcie tych najdłuższych wakacji i planuję odwiedzić Kraków, to miejsce wydaje się być takie piękne. :)
    Krupówki kocham, zawsze tam z chęcią powracam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia! Zazdroszczę kochana

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. korzystaj w uroków liceum póki możesz <3
    studia to już troszkę inna bajka, ale też super ;)

    Pozdrawiam i życzę cudownego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w czasie wakacji planuję rozwijać swoje pasje. Jakie fajne zdjęcia! Pewnie pobyt był udany.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. W tamtym roku w wakacje byłam dwa razy w Zakopanem, mega podoba mi się klimat góralski!
    Kapele w nocy ogólnie wymiatają! <3
    Bardzo ładne zdjęcia! :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłam w Zakopanem kilka lat temu i z chęcią bym tam wróciła. Piękne widoki i wspaniały klimat! Cudne zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piekne zdjęcia, a Kraków uwielbiam!
    Czekam na kolejne wpisy!
    Pozdrawiam i zapraszam ❤
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Kraków! Zakopane również skrywa niezwykły urok! Piękne zdjęcia i super filmik :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń