czwartek, 13 lipca 2017

Coś poza schematem własnego stylu



Dążymy do tego żeby odkryć prawdziwego siebie. Tak jest między innymi z modą. Szukamy swojego stylu. Ale czy czasem nie łapiemy się na tym, że zamykamy się w ulubionym, znanym nam dobrze schemacie i boimy się poza niego wyjść?

Hej, jestem Karina. Noszę dziewczęce, minimalistyczne ubrania, mam delikatny, klasyczny styl. Często można zobaczyć mnie w sukience czy spódniczce. Jeśli chodzi o makijaż to najlepiej czuję się w odcieniach brązu, z kreskami i pomadką w odcieniu nude. Mogę powiedzieć, że znalazłam swój styl, wiem w czym i jak czuję się dobrze. Ale na tym nie przestaję! Nie boję się próbować czegoś nowego, odbiegać co jakiś czas w zupełnie inną stronę... Szukać kolejnych rozwiązań, bawić się modą, makijażem, manicurem. Wiem, że fajnie znaleźć coś swojego, osobistego. Ale czy to, że nagle jednego dnia mój outfit będzie odbiegał zupełnie od mojej osobowości, że nie będzie mnie odzwierciedlał będzie naprawdę takie złe, nie warte pokazania? Może nie zawsze chodzi o to, żeby tak było. Chodzi po prostu o zabawę i nowe doświadczenia, o dzielenie się nimi. A po drodze może się okazać, że Wasz wizerunek wzbogaci się, odkryjecie jego kolejną cząstkę. Co myślicie?


Do takiego tematu posta zainspirowały mnie zdjęcia, które zrobiłam razem z Karoliną, kiedy tydzień temu była moim gościem. Są w zupełnie innym, niż mój, klimacie, mimo to zdecydowałam się je opublikować, bo podoba mi się to co z naszej pracy wyszło. Stylizacja i makijaż też odbiegają od tych moich typowych, ale mimo to jestem na taaaak. Czasem naprawdę fajnie wyjść poza swoje schematy, więc jeszcze raz napiszę - nie bójcie się bawić modą!

41 komentarzy:

  1. Rany zdjęcia są przecudowne!
    Na prawdę jestem w nich zakochana!
    Nigdy bym nie pomyślała, że można zrobić tak świetne zdjęcia na tle brudnego samochodu haha
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Może odrobinę inaczej, ale nadal cudownie wyglądasz! Warto próbować nowych kombinacji. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Eksperymentowanie i odbieganie od tego co zazwyczaj nosimy jest dobre i myślę, że warte uwagi, tak jak piszesz można w ten sposób wzbogacić swój styl o coś więcej
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie się zgadzam. Rzeczywiście wyglądasz inaczej, ale naprawdę bardzo dobrze. Uwielbiam ludzi, którzy nie boją się bawić modą!

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są świetne i ty w tym outficie wyglądasz genialnie :D. Fakt, czasem warto wyjść poza swoją strefę komfortu i spróbować czegoś nowego, a akurat może to polubimy :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, ja dalej szukam swojego stylu, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow śliczna jesteś też i w tej odsłonie <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz super, warto czasem coś zmienić, ubrać się inaczej niż zawsze. Ja tak odkryłam swój styl ;)

    Zapraszam do mnie (dopero zaczynam)
    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Odbieganie od schematu czasami jest dobre. Ja na przykład lubię nosić czarno - białe, klasyczne ubrania, ale dodatkowo wzbogacam je ciekawą i oryginalną biżuterią lub makijażem. :D Cudowne zdjęcia!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia! Czasami lubimy się trzymać bezpiecznych ścieżek niż eksperymentować, a warto :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia, super wyglądasz!
    Dobrze jest próbować nowych rzeczy w ubieraniu, może coś rzeczywiście się nam spodoba na stałe i znajdziemy to coś w stylu :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudowne oczy! Świetna stylizacja i blog! Obserwuję i zapraszam do mnie na nowy post! <3
    Mój blog <3

    Mój instagram<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobasz mi się w takiej wersji! :)
    Musisz/musicie ( :D ) częściej eksperymentować! :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie warto bać się eksperymentować, dokładnie jak napisałaś można dzięki temu odkryć jakąś nową cząstkę siebie:)
    Bardzo klimatyczne zdjęcia
    Pozdrawiam

    http://www.balansfotografii.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne i ciekawe:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kabaretki i ogrodniczki, idealnie <3
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto próbować nowych rzeczy i cały czas szukać :). Piękne zdjęcia!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku śliczne zdjęcia.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #427
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne klimatyczne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello dear :)
    You have a really stunning blog :)
    Would you like to support each other? :)
    Let me know and I will follow you with great pleasure! <3
    xoxo

    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw :D


    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mądre słowa :D trzeba eksperymentować! zwłaszcza kiedy się jest młodym ;)
    Pozdrawiam,
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Warto próbować nowych rzeczy i nie bać się ich! Zdjęcia są świetne, super outfit :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś bardzo ładna! Serio! :D Fajne, klimatyczne zdjęcia, dobry fotograf! :)

    Obserwuję :)

    qoldenfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś śliczna! Cudowne zdjęcia i styl <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ostatnio staram się właśnie wyjść poza ten ''schemat'' i naprawdę czasem sama siebie zaskakuje np. tym co mi się podoba, a czego kiedyś bym na pewno nie założyła. Bardzo fajny post!
    A stylizacja i zdjęcia przepiękne <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja najbardziej lubię chodzić w kombinezonach i sukienkach. Nie lubię spodni, są nudne.
    Piękne zdjęcia *.*
    Buziaki :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz rację, warto czasem odważyć się i pobawić swoim stylem - nie zamykać się tylko w jednym.
    Do jakiegoś czasu bałam się założyć coś innego, coś co przykułoby czyjąś uwagę, a teraz nie mam z tym problemu. ;)
    Twoja stylizacja baaardzo mi się podoba, na dodatek świetne zdjęcia :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nadal szukam swojego stylu, dlatego myślę, że eksperymentowanie jest bardzo dobrym pomysłem! Fantastyczne zdjęcia!

    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Osoby, które szukają swojego stylu ciągle eksperymentują. Super, że zwróciłaś uwagę na to, by nie przestawać ze zmianami, poszukiwaniani, gdy ten własny styl się już znajdzie. Świetna jest ta sesja i żywe kolory :)

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń