sobota, 29 lipca 2017

Daj się ponieść magii wakacji



Blisko północy przerabiam zdjęcia i piszę kolejny tekst. Nie byłoby to może takie dziwne, gdyby nie fakt, że dzisiejszego wieczoru dopiero co wróciłam z nad morza, a za 5 dni znów wyjeżdżam, więc wciskam czas na bloga do mojego 'grafiku' gdzie się da. Cóż... moje tegoroczne wakacje są naprawdę zakręcone!

Ciągłe wyjazdy, spotkania z przyjaciółmi, praca nad blogiem, youtube'm i instagramem oraz kilka innych rzeczy pochłaniają mój czas maksymalnie. Szczególnie wyjazdy! Byłam już u Jess, u Karoliny (trzeba dodać, że Karolina odwiedziła i mnie), nad morzem. Kocham podróżować i cieszę się, że dzieje się tyle nietypowych, niecodziennych rzeczy. Czasem trochę tęsknię za nic nie robieniem i nawet nie wiecie jak marzy mi się dokończenie serialu czy kilkugodzinna gra w simsy! Jednak na razie łapię okazje i korzystam z wakacyjnych możliwości, które wciąż wprowadzają do mojego życia mnóstwo uśmiechu, szczęścia i niedowierzania... że to wszystko może naprawdę być takie szalone. Ryzykuję, wpycham milion zajęć w każdy tydzień... ale to jest prawdziwa magia wakacji. Często boimy się zaryzykować, biec pod prąd, robić wiele rzeczy na raz i mieć zajęty cały czas. Dlaczego? Wydaje nam się, że nie damy rady wszystkiego pogodzić, że w końcu coś się nie uda. Ale na tym właśnie polega magia wakacji. Nie wszystko musi mieć sens, nie wszystko musi być dopięte na ostatni guzik, sprawdzone, dokładnie zaplanowane. Warto dać się ponieść lekkiemu wakacyjnemu szaleństwu. Zaryzykować i realizować tyle pomysłów ile tylko wpadnie nam do głowy. A kiedy dostaniemy kopniaka, nie poddawać się. Dzięki temu wakacje mogą wnieść wiele nowych i pouczających rzeczy do naszego życia!



Magiczna również jest sesja, którą zrobiłyśmy z Karoliną, kiedy na początku wakacji była moim gościem. Bardzo podobają mi się jej klimat i efekty - co sądzicie? 

komplet z różami - Zaful (dziękuję za każdy klik) 

41 komentarzy:

  1. Cudna bluzka i zdjęcia!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj fakt, wakacje to cudowny czas, który powinniśmy wykorzystać w 100%. Ja w te wakacje postanowiłam jak najbardziej i najwięcej pracować nad blogiem, aby z każdą chwilą się rozwijał :)
    Piękne zdjęcia kochana ;*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to bardzo fajnie, że masz tak zakręcone wakacje
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne zdjęcia. Jestem w nich zakochana. Uwielbiam je!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, i powiem, że troszkę zazdroszczę takiego "napiętego grafiku". Przynajmniej się nie nudzisz :)

    https://zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia to CUDO :o
    Super jest w wakacje mieć cały czas co robić, to sto razy lepsze niż później żałować dlaczego nic się nie robiło ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow dużo się u Ciebie dzieję :D Udanych wyjazdów! Piękne zdjęcia xoxo

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że wykorzystujesz wakacje jak się da! Zdjęcia piękne, jestem pod wrażeniem!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite zdjęcia!
    Wydaje się, że to tylko parę rzeczy, a jednak pochłaniają mnóstwo czasu.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny klimat na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny outfit, motywy z naszywanymi różami są teraz bardzo modne, w dodatku piękne zdjęcia !
    mamy nadzieję, że zajrzysz też do nas i zostawisz coś po sobie:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz całkowitą racje. Ja czasami się właśni boję tak zaryzykować, że nie wyrobię. Świetnie wyglądasz!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! :)
    Masz racje, trzeba czerpać ile się da :D
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia!
    Lepiej spędzać czas w taki sposób!
    Też wcześniej narzekałam trochę na brak czasu dla siebie, ale po 1 takim dniu już miałam dosyć haha

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dajmy sobie odetchnąć! Korzystajmy z wolnego, póki go mamy dużo :) Ja odpoczywam na całego.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wakacje trzeba wykorzystać jak najintensywniej by odpocząć przed kolejnymi 10 miesiącami nauki.Świetne zdjęcia,ślicznie wygladasz! :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To cudownie, że tak aktywnie spędzasz wakacje! Ja również zawsze staram się do maksimum wykorzystać każdą, tak cenną chwilę :) Magia wakacji naprawdę mnie poniosła, bo całe lato spędzam na Kanarach <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna sesja! Magiczny klimat :) Trzeba czerpać z wakacji póki się da!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To super, że udaje Ci się aż tak wykorzystać wakacje! Moje jak na razie kończą się na ewentualnym wyjściu do sklepu :p A tak to cały czas siedzę w domu, ale przynajmniej odpocznę sobie od wszystkiego. Śliczne zdjęcia!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. super, że wykorzystujesz wakacje jak tylko możesz ;) piękne zdjęcia, jak zwykle kochana ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie jest mieć szansę tak spędzić wakacje jak Ty. :) W końcu po to jest ten wolny czas żeby go dobrze spożytkować. :)
    Szczerze to nie mogę się napatrzeć na te śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Można pozazdrościć takiego sposobu spędzania wakacji. U mnie początek był dość aktywny, jednak od połowy lipca zaczęło doskwierać błogie lenistwo. Prześliczne zdjęcia!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie jest pod koniec wakacji stwierdzić, że spędziliśmy te wakacje właśnie tak jak chcieliśmy :)

    Cudowne zdjęcia! <3

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Warto korzystać z wakacji każdego dnia! Super zdjęcia, bardzo magiczny klimat! :*

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog! :)

    Zapraszamy do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post i ogólnie blog, dużo rzeczywiści masz zajęci. Ani się obejrzysz a będzie wrzesień i znów do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przez chwilę miałam wrażenie, ze leżysz na śniegu - przecudne zdjęcia. Serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga, dopiero z nim ruszam: anniesliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zdjęcia! Moje wakacje też są zakręcone w tym roku :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem co lepsze czy stylizacja czy zdjęcia!
    lessarax.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia są bardzo ładne ale ten komplet najlepszy!!! ;)
    Zapraszam CAKEMONIKA ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę ci aktywnych, pełnych wyjazdów wakacji, ja swoje niestety spędzam w domu.
    Zdjęcia fantastyczne, jedne z lepszych jakie ostatnio widziałam na jakimkolwiek blogu, stylizacja bardzo urocza i śliczna ;)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Również kocham podróże, ale aktualnie nie mam czasu nigdzie wyjechać. Możliwe, że wyjadę na parę dni nad morze, o ile pogoda i czas nie popsują mi planów!
    Zdjęcia są wspaniałe! Jedne z lepszych na Twom blogu. Bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam!~
    strefa-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Aaaa jaka ty jesteś śliczna i ogólnie piękne ujęcia zdjęć, wspaniały blog. Obserwuje i na pewno zajrzę tu jeszcze nie raz! <3 Pozdrawiam.

    Wpadnij też do mnie w wolnej chwili:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. też tak myślałam że kilkugodzinne oglądanie seriali to spełnienie moich marzeń ... grubo się myliłam ale byłam do tego zmuszona i nie polecam :P ciesz się, że masz takie aktywne wakacje bo ja przez 2 tygodnie byłam z dala od domu i znajomych, a w wynajmowanym mieszkaniu na czas praktyk byłam sama więc tylko seriale i pierwszy dzień był fajny ale kolejne już coraz mniej i tylko odliczałam czas do powrotu do domu :D
    po 2 tygodniach praktyk wróciłam w rodzinne strony i też ciężko o wolny czas i bloga ale ogromnie się z tego cieszę tak jak ty :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  37. Dokładnie! Ja też staram się korzystać z wakacji na maxa, ciągle jakieś imprezy, spotkanie ze znajomymi! Podoba mi się to,ale potrafię również znaleźć czas na seriale, haha. Super zdjęcia!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń