poniedziałek, 17 lipca 2017

Jak spełniałam marzenia w Bydgoszczy


Tegoroczne wakacje to dla mnie jedna wielka podróżnicza przygoda z małymi przerwami dla miejscowych przyjaciół, rodziny i na imprezy. 5.07-7.07 to 3 dni, które po raz kolejny spędziłam w gościnie u Jessiki (tu znajdziecie post z odwiedzin u niej 2 lata temu - klik!). Było aktywnie, naprawdę miło. Ciekawie spędziłam czas, a Jess była moją przewodniczką i kucharką! Przede wszystkim udało mi się spełnić marzenie i wykreślić kolejne miasto z listy podróżniczych celów - Bydgoszcz. Ale to nie jedyne marzenie jakie w związku z tym się ziściło...

Do Bydgoszczy udałyśmy się 6.07, na cały dzień. Zaczęłyśmy od pancakes'ów w Manekinie żeby mieć siły na nadchodzące przygody. I to było moje drugie małe marzenie, które spełniło się tego dnia, bo zawsze chciałam spróbować tych słynnych pancakes z Nutellą i M&M's, które widziałam już na tylu zdjęciach. Teraz są i na moim! Potem zaczął się długi spacer - byłyśmy na Starym Mieście, przechodziłyśmy obok Opery Novy, łapałyśmy promienie słońca na Wyspie Młyńskiej, przeszłyśmy się uroczą ulicą Gdańską, gdzie wstąpiłyśmy do Tigera - i kolejne małe marzenie, żeby w końcu odwiedzić ten sklep, spełnione. Następnie wsiadłyśmy w tramwaj i pojechałyśmy do Lasu Gdańskiego i przespacerowałyśmy się do Wakeparku. Ostatnim punktem było szybkie zahaczenie o galerię Focus. Łącznie zrobiłyśmy na pieszo około 12 kilometrów!

Jestem taka zadowolona z tej wycieczki! Bydgoszcz pozytywnie mnie zaskoczył, nie wiedziałam, że jest aż taki ładny, zadbany. Moje ukochane kamieniczki prezentują się nienagannie, jest wiele miejsc, gdzie można posiedzieć i miło spędzić czas. Szczególnie fajnie, że w granicach Bydgoszczy znajduje się las, gdzie jest ścieżka dla pieszych i rowerzystów, można tam też spotkać wiele osób na rolkach. Będąc w Bydgoszczy poczułam nawet trochę nadmorski klimat. Jeśli będziecie mieli okazję to koniecznie odwiedźcie to miasto!


Bez vloga z podróży by się nie obyło, więc zapraszam Was na kanał, gdzie czeka nowiutki filmik prosto z Bydgoszczy nagrany razem z Jess! Jeśli Wam się spodobał będzie mi bardzo miło, gdy zostawicie łapkę w górę, komentarz i subskrybcję!



A jeśli chcecie na bieżąco śledzić moje podróże i inne wakacyjne przygody dodajcie mnie teraz na snapie!

38 komentarzy:

  1. Ale piękne zdjęcia!
    Te pankejki wyglądają mega apetycznie!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w tym mieście, ale narobiłaś mi strasznego smaka haha :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzizałam na snapie, że byłam tam dosłownie dzień przed Tobą, niestety nie miałam tyle czasu na dokładniejsze zwiedzanie, ale nadrobię, jeśli zdecyduje się iść tam do szkoły :D
    Filmik super *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia! ja byłam tylko raz w Manekinie i bardzo mi smakowało ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pancakes wyglądają obłędnie, narobiłas mi smaku ;) Mam w Bydgoszczy dalszą rodzinę, także być może kiedys uda mi się tam zawitać :) W tigerze nie byłam, ale widzę, że mają dosyć takie unikatowe i wyjątkowe rzeczy.
    Przeglądając Twoje zdjęcia widzę, że warto do tego miasta pojechać! Ja mam tak, że gdy jestem w jakims innym miejscu widzę mnóstwo jakichs fajnych rzeczy, którym bym cały czas robiła zdjęcia, a gdy jestem u siebie, to po prostu zero koncepcji haha. Ale powoli przełamuję lody i zauważam, że i w moim miescie są swietne knajpy, kawiarenki czy miejsca. To fajna sprawa tak zwiedzać polskie miasta, bo każdy zaułek ma w sobie cos wyjątkowego :) Pozdrawiam ciepło i życzę dalszego vlogowania, bo wychodzi ci to swietnie, oby tak dalej!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w Bydgoszczy. Ale mi narobiłaś smaka na Manekina :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam co nieco na snapie i czekałam na tego posta. :) Bydgoszcz wydaje się świetnym miastem, fajnie, że w Polsce mamy takie piękne miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog <3 Wpadłam przypadkiem i zostaję na dłużej :)
    Mój Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że masz aktywne wakacje. :) Ładne zdjęcia!

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że tam jest naprawdę pięknie!
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Bydgoszcz! Na szczęście mam tam rodzinę, więc jestem w tym mieście często.
    Widać, że wyjazd był udany!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, widzę, że Bydgoszcz to niesamowite miasto :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że kolejne miasto odhaczone! Udanych kolejnych wyjazdów :*

    https://wiktoriaotto.blogspot.com/2017/07/turkey.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście Bydgoszcz jest pięknym miastem. Super, że udało Ci się spełnić marzenia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne miasto!
    Te pancakes wyglądają obłędnie :)
    Fajny filmik zrobiłaś też :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post and beautiful photos, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie widziałam Bydgoszczy, ale wygląda tak przepięknie, że aż marzę o tym, by sama zrobić tam zdjęcia ;)
    healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie byłam w Bydgoszczy. Twoje zdjęcia z pewnością zachęciły mnie do odwiedzenia tego miasta, sama bym na to nie wpadła :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna fotorelacja, jedzenie wygląda przepysznie! <3
    Obserwuję :)


    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post, zdjęciami przywiałaś mega klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie Bydgoszcz jest na mojej liście miast do zwiedzenia...ten klimat na zdjęciach! Urzekający.
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w Bydgoszczy mieszkam na co dzień więc miło mi słyszeć takie miłe słowa o tym mieście, ja w sumie chyba tego nie doceniam :P

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam rok temu tam i się zgadzam, jest przepiękny :). Aż mi zrobiłaś smaka na naleśnika z Manekina :D.
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bydgoszcz wygląda bardzo ładnie. Ja nigdy w nim nie byłam, ale muszę się kiedyś wybrać. Piękne zdjęcia! Przez ciebie mam ochotę na te naleśniki :>

    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne widoki ! fajnie spędziłyście ten czas !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia!

    https://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku przepiękne zdjęcia i miejsce :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia muszę koniecznie odwiedzić restauracje Manekin :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Rowniez kiedys udało mi sie odwiedzić Bydgoszcz, bardzo ładne miasteczko, warte do odwiedzenia :)
    Wszystkim polecam wybrać sie do Manekina na pyszne pancakes!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie tam! Super, że Twój wyjazd się udał :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post i przepiękne zdjęcia! :) Obserwuję i mam nadzieję, że ty też ;)
    Zapraszam na mój nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne te kamieniczki! Bydgoszcz wygląda naprawdę cudownie, ale tak słodkich naleśników raczej bym nie dała rady zjeść haha. Super vlog :)

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. W Bydgoszczy mnie jeszcze nie było, a mam całkiem niedaleko z Gdyni, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń