niedziela, 23 lipca 2017

MINI HEART PANCAKES | Pomysł na wakacyjne śniadanie


Szukacie pomysłu na wakacyjne śniadanie? Dobrze trafiliście, a nawet jeśli nie szukaliście to myślę, że zdjęcia efektu końcowego zachęcą Was do wypróbowania przepisu! Kocham lato za mnóstwo kolorowych owoców do wyboru. Są one świetnym uzupełnieniem śniadaniowych omletów czy innych placuszków np. pancakes'ów. To właśnie góra mini pancakes'ów przełożona jogurtem naturalnym i wiórkami kokosowymi z dodatkiem owoców kojarzy mi się ze słonecznym, wakacyjnym śniadaniem. Koniecznie chciałam się z Wami podzielić przepisem, ponieważ to klucz do poczucia prawdziwego nieba w gębie, a do tego takie jedzonko jest bardzo fotogeniczne. Nie jest skomplikowanie, a efektowne śniadanie dla przyjaciół podczas wspólnego nocowania gwarantowane! Do tego w zdrowszym wydaniu!

Składniki:
* jajko
* 50 ml mleka
* 50 g mąki np. orkiszowej 
* cynamon
* proszek do pieczenia ok. 1 mała łyżeczka
* duża łyżka miodu
* jogurt naturalny
* wiórki kokosowe
* maliny, borówki lub inne owoce


PS Jeśli chodzi o dobór mąki wszystko zależy od Was! Kiedy zdecydujecie się na gęstszą mąkę nie zapomnijcie zmniejszyć jej ilości - gdy tego nie zrobicie ciasto wyjdzie zbyt gęste. Wtedy możecie uratować je dolewając więcej mleka.



Chcecie zobaczyć jak ja przygotowuję takie pancakes'y? Koniecznie włączcie mój najnowszy filmik na youtube. Jeśli Wam się spodobał, nie zapomnijcie zostawić tam łapki w górę, komentarza i subskrybcji! Czekam na Wasze sugestie jakie inne przepisy mogę pokazać na blogu lub na filmikach?!



A na snapchat'cie pokazuję moje przeróżne posiłki, także możecie szukać tam troszkę inspiracji. Do tego jutro jadę nad morze co oznacza, że pojawi się dużo snapów, więc jeśli jesteście ciekawi moich kolejnych podróżniczych przygód - koniecznie mnie dodajcie!

29 komentarzy:

  1. Jeju wyglądają świetnie, koniecznie muszę spróbować!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Good recipe, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście efekt końcowy zachęca!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają przepysznie! przepis zapisałam i na 100% sama takie zrobie :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodko wyglądają! Koniecznie muszę wypróbować przepis!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wielką fanką naleśników i placuszków, na pewno wypróbuję <3
    https://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham pankejki, więc muszę koniecznie spróbować Twojego przepisu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią wypróbuję z tego przepisu ;) Z dodatkiem owoców wyglądają bardzo apetycznie *.*

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post! Muszę spróbować je zrobić! :D
    Pozdrawiam! ;)
    strefa-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie wersje wyglądają przepysznie. Amerykańskie naleśniki to też jedno z moich ulubionych śniadań w wakacje, ale ja zawsze robię je w bananowej wersji bez mąki :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie pyszności! Muszę natychmiast wypróbować. Bardzo fajny przepis <3

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jutro zrobię je na śniadanie! :)
    Uwielbiam kiedy pokazujesz różne przepisy, więc błagam rób to częściej! <3

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda to obłędnie ! Muszę spróbować tego przepisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda pysznie ! Muszę spróbować :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, to naprawdę genialnie wygląda!♥
    Buziaki :*
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm.. wyglądają apetycznie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają naprawdę przepysznie! Aż sama mam ochotę na ich upichcenie, chociażby i nawet o tej porze :)

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to pysznie wygląda! Zrobiłaś mi smaka <3 Swoją drogą, masz śliczne kubeczki

    A tu mnie znajdziesz: inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda przepysznie. Spróbuję zrobić. Tylko szkoda, że nie mam wagi, ale może jakoś sobie poradzę.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie muszę zrobić je sama ! :D
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale to wygląda przepysznie!

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają bardzo apetycznie :D Wakacje to czas, gdy możemy poświęcić trochę więcej czasu na śniadanie, więc sama lubię eksperymentować w kuchni, koniecznie muszę wypróbować przepis :)

    http://mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mimo tego, że wakacje się już niedługo kończą chętnie wypróbuję ten przepis. Wyglądają bardzo smacznie, mam nadzieję, że mi wyjdą dobre i że niczego nie sknocę ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń