poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Miłość do polskiego morza


Kocham polskie morze całym serduszkiem. Za każdym razem kiedy tam jestem czuję, że to moje miejsce na Ziemi. Rodzinny wyjazd do Jastrzębiej Góry pod koniec lipca przyniósł mi więc mnóstwo radości i wspominam go z wielkim uśmiechem i drobną tęsknotą. Mogę powtórzyć teraz to, co pisałam rok temu - uwielbiam spędzać wakacje z rodzinką, bo wtedy 24 godziny na dobę jesteśmy razem - o co trudno w roku szkolnym, kiedy wszyscy są rozbiegani i mają głowy przepełnione obowiązkami.

Pierwsze dwa dni, mimo pochmurnych poranków (które i tak wykorzystywaliśmy np. poszliśmy plażą pod latarnię morską w Rozewiu), pozwoliły nam na plażowanie i kąpiele w morzu, bo po południu słoneczko wychodziło zza chmur. Niestety trzeci i czwarty dzień cały czas padało, więc środę spędziliśmy z parasolkami w ręku zwiedzając Gdańsk i Sopot, a w czwartek, śmieję się, że moją jedyną atrakcją było jedzenie - testowanie miejscowych knajpek i restauracji ;) Na pożegnanie, w piątek się rozpogodziło i ostatnie godziny w Jastrzębiej Górze spędziliśmy znów plażując. 

Co jeszcze mogę dodać? Uwielbiam spacerować boso po mokrym piasku czując jak fale zalewają moje stopy. Woda w morzu oczywiście była zimna, ale ja wygrałam i pływałam! I oczywiście ryba oraz gofry nigdzie nie smakują tak dobrze, haha!



W poniedziałek, czyli pierwszego dnia, moja przyjaciółka Magda była przejazdem w Jastrzębiej Górze, więc udało nam się spotkać. Ona kocha polskie morze tak mocno jak ja - możecie sobie wyobrazić jak bardzo byłyśmy podekscytowane. W środę, znowu razem, podbijałyśmy Gdańsk, (ale o tym już wkrótce). To, że udało nam się zobaczyć dwa razy, uczyniło ten wyjazd jeszcze bardziej magicznym, bo w końcu na co dzień jesteśmy papużkami nierozłączkami i dobrze było ją mieć przy sobie i tam.

Zdjęcia z moich podróży zawsze na bieżąco pojawiają się na instagramie (klik). Dlatego jeśli jesteście ciekawi jakie miejsce niedługo odwiedzę oraz lubicie oglądać podróżnicze fotorelacje, to zajrzyjcie! 


Na kanale pojawił się filmik z nadmorskim look'iem, uwielbiam to tło! Koniecznie obejrzyjcie i dajcie znać w komentarzu jak Wam się podoba, a jeśli chcecie zobaczyć jeszcze więcej filmików na kanale i być na bieżąco, to nie zapomnijcie zasubskrybować!

47 komentarzy:

  1. Jeeju, przez Ciebie chcę nad morze! A look świetny! <3
    MOMENTY ULOTNE

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne zdjęcia!
    Pojechałabym nad takie morze, ahhh...
    Śliczny look idealny nad morze ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Także jestem zakochana w polskim morzu, cudne zdjęcia *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia <3
    Kto by pomyślał, że po takim poście mam ochotę jechać nad polskie morze '.'
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, nasze polskie morze jest przepiękne <3
    w tym roku zupełnie nie planowaliśmy żadnych wakacji, ze względu na przeprowadzkę, jednak gdy na spontanie pojechaliśmy na 4 dni nad morze- cieszyłam się jak dziecko i celebrowałam każdy spędzony tam dzień :) :)

    piękne zdjęcia <3 aż chcialoby się znowu tam wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ta woda kocham ją brrrrr heheh ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja kocham morze zimą :)
    Piękne zdjęcia! Cieszę się, że nawet deszczowy czas wykorzystaliście na maksa!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam kiedyś w Jastrzębiej Górze, co roku jeździłam nad polskie morze jednak teraz wolę pojechać gdzieś dalej bo u nas tłok i brak pogody :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam polskie morze. Sopot <3
    Strasznie ubolewam, że w tym roku nie miałam okazji tam się pojawić... :(

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam nigdy nad morzem za granicą więc nie mam porównania, tylko mogę sobie wyobrażać :D

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nad polskie morze jeżdżę tylko na majówkę, żeby po prostu trochę posiedzieć tak na plaży przy szumie wody. Coś cudownego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nad morze zawsze jeżdżę do Jastrzębiej Góry :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Robisz bardzo ładne zdjęcia!
    Ja wróciłam w sobotę z wakacji nad Polskim morzem ( Międzyzdroje) ale niestety nie byłam tak zachwycona jak ty :D Miasteczko wcale nie okazało się być takie urokliwe :/
    daily-dreaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również kocham polskie morze, rok temu byłam na wakacjach we Władysławowie i do teraz tęsknię. Świetne zdjęcia :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! Polskie morze jednak posiada swój urok :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wolę cieplejsze kierunki, ale co do gofrów, to muszę się zgodzić- to prawda, że nigdzie nie smakują tak dobrze jak nad Bałtykiem :)

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! Też uwielbiam polskie morze, ale niestety w te wakacje tam nie byłam. :/
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia! I co do ryby nad morzem - trudno się nie zgodzić!

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety ostatnio nad polskim morzem miałam okazję być 4 lata temu. Co raz to więcej osób, w tym ty, przekonuje mnie do spędzenia wakacji nad nim.
    Świetne zdjęcia i lookbook.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jakos szczegolnie za naszym polskim morzem nie przepadam, czesto jezdze do Kolobrzegu i kojarzy mi sie tylko i wylacznie z mocnym wiatrem i zimnem xd\

    buziaczki https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też byłam w Jastrzębiej Górze, jest. tam bardzo ładnie i ciekawie, sliczne zdjęcia.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam morze. Nieważne czy jest to Bałtyk, czy jakiekolwiek inne. Wspaniały post. Obserwuję i będę wdzięczna za obserwowanie mojego bloga, na którym pojawił się świeżutki post. Zapraszam do obserwacji i pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam tylko raz nad polskim morzem i było cudownie <3 Mam nadzieje, że jeszcze kiedyś będę miała okazje tam zawitać. śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja byłam nad morzem trzy razy, ale siedzenie na plaży, wieczorem gdy już nie ma tak dużo ludzi, nigdy mi się nie znudzi. Przepiękne zdjęcia :D
    white-lady990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem ci, że mieskzam nad morzem, a w tym roku byłam tylko raz. W Bułgarii.. haha
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Polskie morze jest bardzo ładne, jednak nie da sie zaplanować pogody i najczęsciej wyjezdzam za granicę do cieplych krajów, majac pewność że bedzie cieplutko, a w Polsce niestety nie mogę mieć tej pewności ;c
    zaparaszam do mnie :)
    https://lokatorkinafali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi w tym roku jeszcze nie udało odwiedzić plaży
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja ukochana Jastrzębia Góra! Mi niestety w tym roku nie udało się odwiedzić polskiego morza. Świetny look!
    Pozdrawiam, Eliza♥
    Zapraszam:
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz niesamowitego bloga i świetne post! Wgl jesteś bardzo świczna! <3
    Zapraszam także na moj ;) https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Też kocham nasze morze, ale szkoda, że nie jest cieplejsze. Zjadłabym gofra stamtąd :D. Piękne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nasze polskie morze mam na codzień haha, ponieważ mieszkam w Gdańsku. Fajnie jest tam spędzić wakację, ale pogoda nie zawsze zadowala, a zazwyczaj zawodzi. Świetne zdjęcia. Obserwuję!
    Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam. Pozdrawiam XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja byłam w tym roku nad polskim morzem dopiero drugi raz w życiu, ale muszę przyznać, że jest tam wyjątkowy klimat :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia, piękne widoki. Co roku jeżdżę nad polskie morze, podoba mi się tam, ale woda jak dla mnie za zimna. Pozdrawiam i obserwuję :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia! A co do pogody, to przez całe wakacje nie mamy tutaj (Gdańsk) ładnej :(

    https://basiuczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia. Powiem Ci, że ja również, niezależnie od tego, że czasem pogoda może być naprawdę paskudna, kocham nasze polskie morze. Co rok jeżdżę tam w wakacje, by na nowo zachwycić się jego urokiem ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Urzekło mnie to zdjęcie z butami! Zauważyłam również ten aloes na zdjęciu! Uwielbiam takie zdjęcia! ❤
    Mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  38. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój wypad nad morze w tym roku nie wypalił. Ostatnim razem byłam tam na zielonej szkole i trochę za tym tęsknię. Może i zagraniczne plaże i morze są całkiem fajne, to chciałabym wreszcie odwiedzić na spokojnie te nasze. Przepiękne zdjęcia!

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super post <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Polskie morze to taki klasyk, który chyba nigdy się nie znudzi :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Byłam w Jastrzębiej Górze na zielonej szkole, chętnie znów bym odwiedziła te miejsce. Piękne zdjecia :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń