wtorek, 15 sierpnia 2017

Przestać ciągle planować


Jestem osobą, która zawsze ma mnóstwo rzeczy na głowie, ciągle stara się dawać z siebie 100% i robić tyle, ile tylko się da. Lubię to, ale miło było na trochę czasu odciąć się od większości swoich myśli i planów. Miło było żyć przez ostatnie 12 dni chwilą, tym co było w danym momencie. Wyliczać pomysły tylko na konkretny dzień, pozwolić sobie na nic robienie. I czy takim trybem życia rzeczywiście przez moment przestałam się realizować?

NIE. Zdecydowanie. Jasne, że fajnie jest mieć świadomość, że robi się co tylko w swojej mocy, żeby spełniać marzenia. Nadal będę planować i wytrwale pracować, to fakt. Ale zauważyłam, że kiedy dałam sobie wyluzować, wena sama przyszła ze zdwojoną siłą, a większość rzeczy wychodziła od razu, jakby była podana na tacy. Pewnie jest to też urok wakacyjnych wyjazdów - kiedy nagle znajdujemy się w swojej bajce i mamy możliwość oderwania się od codzienności, wszystko wydaje się łatwiejsze. Ale doszłam do wniosku, że chodzi przede wszystkim o znalezienie wewnętrznego spokoju. Gdy pozwalamy swojej głowie odpocząć - ona nam się odwdzięcza świeżymi pomysłami. Nie warto się spinać, żyć w ciągłym stresie i 24/7 dążyć do perfekcji. Trzeba i pracować, i relaksować się - znaleźć równowagę. Jeśli zwolnimy, nie oznacza to, że stracimy czas. Nawet zyskamy go więcej, przy okazji zauważając drobnostki i oszczędzając sobie stresu wynikającego z ciągłego pędzenia. To moja refleksja po wyjeździe. Chcę nadal robić co w mojej mocy żeby spełniać marzenia, ale chcę też nauczyć się mniej podczas tego wszystkiego spinać i pozwolić sobie na więcej spontaniczności.


12.07.2017, Łódź

bluzka - Sammydress






Zapraszam Was na nowy filmik na moim kanale, gdzie pokazuję moją wakacyjną poranną rutynę. Jeśli Wam się spodobał to koniecznie zostawcie łapkę w górę, komenatrz i subkrybcję, bo to pomaga mi rozkręcić kanał!

44 komentarze:

  1. Doszłam do podobnych wniosków ostatnio. Czasami trzeba po prostu zwolnić i wyluzować się trochę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylizacja! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nowy filmik ide oglądać hehe <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka śliczna stylizacja! Bardzo mi sie podoba! :) filmik świetny :)
    Ja nawet jakbym mogla nie planowac roznych rzeczy to i tak bym planowala bo lubie miec wszystko zapisane oraz czesto mi cos wylatuje z glowy :(

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne refleksje miałaś na wyjeździe, w stu procentach prawdziwe. Ten balans w życiu jest najważniejszy.
    Piękne zdjęcia :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjecia! cudowny top!

    zapraszam także do mnie!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/little-hollywood.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem warto iść na spontana. Nieplanowane momenty są najlepsze!
    Cudowne zdjęcia <3
    MOMENTY ULOTNE - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miejsce na zdjęcia :) Super filmik!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda. Czasem warto trochę zwolnić, odpocząć oraz zacząć zauważać i doceniać rzeczy, których często nie dostrzegamy w codziennym pośpiechu i schematycznym planie dnia.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Po to są wakacje, żeby nie biec ciągle z planami, a znaleźć chwilę na odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :)
    Właśnie w tym tygodniu ciągle wychodzą mi te dni spontaniczne :D

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też ciąglę planuję, myślę jak tu spełniać kolejne marzenia i choć uważam, że posiadanie tylu celów, pomysłów na siebie jest super sprawą, to jednak czasem też chciałabym na trochę "wyłączyć" te wszystkie myśli i dać głowie odpocząć. Nie można ciągle wybiegać w przyszłość, planować, bo można stracić szczęście, które czeka na nas pod nosem- w teraźniejszości :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Spontaniczność też jest fajna. Ale planować też bardzo lubię. Najlepiej podzielić te dwie rzeczy :)

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zbyt wiele nie planuję, a jeśli już to zrobię, to najczęściej kiepsko z realizacją. Czasami bywa to uciążliwe :/
    bajeczne zdjęcia!

    Ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczme zdjęcia!

    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze to znaleźć balans, by plany i stres nie zakłóciły nam realnego odpoczynku.
    Genialnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja *.* zdjęcia też cieszą oko :) Co do filmiku, to świetna robota, lubię tego typu filmiki i z przyjemnością obejrzałam do końca
    Pozdrawiam http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja! bardzo mi się podoba , filmik też obejrzałam genialny
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja za to muszę nauczyć się organizacji, bo mimo wiecznej spontaniczności czasami przydaje się jakiś plan :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wręcz przeciwnie, muszę nauczyć się planować pewne rzeczy. Często gubię się we własnej dezorganizacji. Nie mogę cały czas jechać na spontanie :)
    Piękne zdjęcia! ♡

    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz dużo racji. Ciągłe planowanie czasem daje mniej niż ta równowaga, by wszystko miało swój czas a jednocześnie go nie planując
    Dobry post:)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mądrze napisane, też odpuściłam sobie planowanie wszystkiego i 'wrzuciłam na luz'. ;) \
    Genialne zdjęcia!

    mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Czasem trzeba po prostu zwolnić, odpuścić.
    Świetne zdjęcia!
    Obserwuję!;)

    https://lessarax.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zawsze wszystko staram się planować - taki charakter tylko, że nie zawsze mi to wychodzi :(
    Ps. Ładnie wyglądasz w tej stylizacji :)
    Pozdrawiam !
    insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie piszesz! Też staram się mieć zaplanowany każdy aspekt życia, ale spontaniczność jest potrzebna, by nie zwariować! Przepiękne zdjęcia, szczególnie to ostatnie :>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Z tym co piszesz masz jak najbardziej rację, nie warto robić wszystkiego co trzeba, co jest zaplanowane, jeśli mamy już dość to warto zastopować. Żeby wszyscy mieli czas na wakacje albo na krótki wyjazd. Fajnie piszesz pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Równowaga to idealne wyjście z każdej sytuacji. Planowanie jest dobre, ale wszystko robione przesadnie staje się uciążliwe. Śliczne zdjęcia <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post dear ♥ Love your blog !
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle. Maybe we can follow each other and be great blogger friends ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie z planowaniem jest różnie. ;) podróże bardzo lubię mieć zaplanowane, bo sama czynność planowania jest wielką frajdą. ;) jeśli natomiast chodzi o życie to jakoś już mniej mi to wychodzi i w sumie z tego zadowolona jestem, bo zawsze się śmiałam, że co zaplanuję (albo wpiszę w kalendarzu) to i tak się zmieni. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny outfit! ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie, że poruszyłaś taki temat. Ja właśnie jestem taką osobą, która planuje dosłownie wszystko, a gdy mi nie wychodzi, bardzo się stresuję i praktycznie związuje mi to ręce, przez co nie jestem w stanie realizować się dalej. Często też moje plany są tak przepełnione w danym dniu, że ciężko mi to wszystko wykonać, po prostu za dużo na siebie biorę. Ale ostatnio staram się troche to ograniczyć, jest ciężko, ale daję radę. Warto nad sobą pracować i starać się zmieniać to, co nam utrudnia czerpanie w pełni radości z życia ;)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam planować, i to chyba nigdy się nie zmieni! :D
    Przepiękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rowniez kocham planowac ale czasami trzeba zwolnic i wyluzowac :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :*
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyznaję filozofię Slow Life. Robię rzeczy, owszem, wg planu, jednak w takim czasie, w którym mam na nie ochotę. Więc "plan" traktuję jako orientacyjny zapis czynności :)
    Podoba mi się klimat bloga. Jest czysto. Jest przejrzyście.
    No i outfit - bluzka robi robotę. Pozdrawiam,
    Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale masz mega stylizację!
    Idealna do zdjęć, które wyszły świetnie ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  38. Girl, you look so cute! Love your outfit! :)

    http://www.lifeofardor.com

    OdpowiedzUsuń