sobota, 2 września 2017

Back to school #1 HAUL z przyborami szkolnymi


Mamy wrzesień! Ostatni wakacyjny weekend i znów staniemy w progach naszych szkół. Dlatego przyszykowałam kilka wskazówek i podpowiedzi. W końcu jestem tegoroczną maturzystką, także trochę doświadczenia ze szkołą, zmianami i ciężkimi powrotami po wakacjach już mam, haha! Na pierwszy ogień idzie haul, który w tym momencie przyda się chyba tylko osobom, które przygotowują się na ostatnią chwilę, ale mam nadzieję, że to co napiszę będzie dobrą poradą dla wszystkich. Zresztą może czegoś Wam brakuje jeszcze do szkolnej wyprawki, więc czemu by właśnie nie haul? ;)

W tym roku również trzymam się zasady, że wolę zaoszczędzić pieniądze, niż mieć kupione wszystkie nowe przybory. Przejrzyj swoje szafki - na pewno masz w nich kilka pustych zeszytów, nieużywanych długopisów i ołówków oraz innych rzeczy w dobrej formie. Zrób listę czego Ci brakuje i dokup to co najpotrzebniejsze. Nie wydasz dzięki temu fortuny! Robiąc zakupy wybieraj rzeczy, które odzwierciedlają Twój styl. Otaczam się ładnymi przyborami szkolnymi, bo wtedy milej mi się pracuje i jakoś tak łatwiej zabrać się do nauki, haha. Myślę, że Tobie też to może pomóc! Przede wszystkim warto wybrać zeszyty z motywującymi napisami - dodadzą Ci otuchy podczas trudnych, szkolnych poranków oraz zmotywują do uśmiechu i pozytywnego myślenia.


Właśnie po to, żeby lepiej mi się pracowało na lekcjach i milej uczyło z ładnie prowadzonych zeszytów, dokupiłam kilka drobiazgów do mojej wyprawki - cienkopisy w ulubionych pastelowych kolorach i cienko piszące długopisy w urocze wzorki. Fajne rzeczy możesz znaleźć w zwykłym sklepie papierniczym - nie trzeba przepłacać w znanych sieciówkach typu Empik, wystarczy się rozejrzeć i możesz natrafić na równie fajne, a nawet lepsze przybory.

Moje tegoroczne nowości, to piórnik-królik z Cropp'a i czarna klasyczna torba z Sinsay'a. Stary piórnik nadal dobrze się sprawuje, ale tutaj musiałam zrobić wyjątek, bo zakochałam się w tym króliku od pierwszego wejrzenia, haha! Zgoda, można sobie zrobić jedną przyjemność ;) (Tak, tak idę do maturalnej klasy, a nadal kocham pluszaki.) Za to poprzednia torba przez dźwiganie ciężkich zbiorów zadań zakończyła swój żywot. Jej następczyni kosztowała 90 zł, jest pojemna, ma małe kieszonki w środku i złote suwaki po bokach (dla ozdoby też coś musi być!) - myślę, że jest warta uwagi. Tym razem będę bardziej uważać na jej wagę, haha! Torbę z La Coste, którą widać na zdjęciach podkradłam mamie, będziemy ją dzielić na spółkę. W Sinsay'u kupiłam też zestaw przypinek. Moim mundurkiem jest czarna marynarka z emblematami szkoły - dodając przypinki chcę nadać jej trochę mojego charakteru.



Serię 'back to school' rozpoczęłam wcześniej na moim kanale. Jeśli jeszcze nie widziałeś filmików, to koniecznie sprawdź! Znajdziesz w nich moje sposoby jak poradzić sobie w nowej szkole oraz zobaczysz rozszerzoną wersję tego haul'u! Nie zapomnij zostawić łapki w górę i subskrybcji!



39 komentarzy:

  1. super zdjęcia, i widzę torbę, a ja bym znowu chciała do pracy nosić plecak szkolny było wygodniej - ale czasy się zmieniają

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie robię już dużych zakupów szkolnych, dokupuje kilka długopisów i zeszytów i to wszystko <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. I loved the haul, the notebooks are too cute :)
    xoxo
    www.prettyinpink.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo ,że ja swoją edukację w trybie pon-pt już zakończyłam to nadal lubię oglądać haule z przyborami do szkoły .

    https://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy piórnik :D

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/08/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  6. O piórnik jest naprawdę przesłodki, ja mam swój z zeszłego roku. Mam takie same zeszyty!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Za filmiki zaraz się zabieram :) Widziałam tego króliczka i tez miała w zamiarze kupić, ale mam już piórnik :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że robisz filmiki na yt, idę oglądać :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do przeszukiwania szafek, to zawsze mam w nich pełno zeszytów, ale i tak co roku kupuję nowe :D Piękne zdjęcia! <3
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy zakupiłaś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku zakupiłam tylko kilka zeszytów a4 i gumkę do ścierania haha

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki kochany piórnik! Miłego roku szkolnego kochana :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny haul! Uwielbiam zeszyty z motywującymi napisami! :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale urocze rzeczy :) Naprawdę aż miło się będzie z nich korzystać, zawsze wrzesień kojarzył mi się dobrze z kupowaniem nowych rzeczy i powrotem do znajomych :)
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja wyprawka jest urocza! Niesamowicie inspirujący post! Obserwuję z przyjemnością!
    Buziaki, mój blog <-

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie życzę powodzenia w przygotowaniach do matury, mnie czeka egzamin gimnazjalny ;)
    W tym piórniku króliczku również się zakochałam!

    Zapraszamy LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy haul! i te przypinki, będą super wyglądać na Twojej mundurkowej marynarce :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te gadżety! Zawsze uwielbiałam kupować takie rzeczy, jednak jak przychodziło co do czego to nigdy ich nie używałam :D

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze przybory :) Nie wiedziałam, że jeszcze jakieś szkoły mają mundurki :o

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  20. All the best for new school year!!
    follow for follow?
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne rzeczy <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również uwielbiam mieć kolorowe i ładne przybory do szkoły, ponieważ też mnie motywują do nauki! Ślicznyy ten piórnik i torebka ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim podstawowym zakupem w tym roku były czarne długopisy... Dużo czarnych długopisów... Matura tuż tuż!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, ten piórnik jest świetny, przeuroczo wygląda.
    No i w pełni zgadzam się z tym, że warto przejrzeć to, co jeszcze nadaje się do użytku, zanim nakupi się niepotrzebnych rzeczy - naprawdę można w ten sposób sporo zaoszczędzić.
    Pozdrawiam serdecznie!

    PAPIEROWY KUBEK

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten królik jest przeuroczy <3

    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

    OdpowiedzUsuń
  26. Te zeszyty są mega:D
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. U Ciebie jest tak kolorowo, tak słodko, tak uroczo! Ja w tym roku jestem w ostatniej klasie gimnazjalnej i też postawiłam na mniejsze wydatki i mocniejsze zeszyty, które żywymi kolorami dodają mi otuchy, w trakcie ciężkich dni szkoły :)
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zeszyty z motywującymi napisami - najlepszy wynalazek :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. aż smutno, że skończyłam już szkołę.. świetny post!:)

    trochę o mnie, klik

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie cudeńka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html

    OdpowiedzUsuń